Niner RKT Blue

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
elangelo
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: do 24 jan 2008 11:30
Rijdt met: anthem x

Re: Niner RKT Blue

Bericht door elangelo »

inderdaad, kunnen ze niet zien. Denk dat dat komt doordat je met een browser werkt waarmee je ingelogd bent bij flickr. Beter de links in een anoniem venster openen en daar de urls van de foto's vinden.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Niner RKT Blue

Bericht door Free_ltd »

elangelo schreef:inderdaad, kunnen ze niet zien. Denk dat dat komt doordat je met een browser werkt waarmee je ingelogd bent bij flickr. Beter de links in een anoniem venster openen en daar de urls van de foto's vinden.
Heb het daarstraks met de laptop van het werk gedaan, maar ben nu thuis en op mijne mac zie ik idd vraagtekens. Had ze geupload bij mijne google, maar wss is dat niet openbaar. Ik zal eens zoeken naar een plaats waar ze wel ongestoord kunnen staan en gedeeld worden, zoals dat destijds bij flickr ging.

Mss vanavond nog eens bezien. Wat een gedoe toch hé :lol: Straks al 2 pagina's vol voor die foto's erop te krijgen :lol:
rubenv
Mountainbiker
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 27 aug 2010 00:22
Rijdt met: santa cruz tallboy3, santa cruz nomad4

Re: Niner RKT Blue

Bericht door rubenv »

mooie fiets, ik plaats mijn foto's hier via pinkbike
https://www.pinkbike.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Niner RKT Blue

Bericht door Free_ltd »

rubenv schreef:mooie fiets, ik plaats mijn foto's hier via pinkbike
https://www.pinkbike.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben er even op gaan zien, maar is een fietswebsite en dus zie niet direct waar ik foto's kan plaatsen. Heb de beginpost weer aangepast met de links naar flickr. Een paar maanden terug kon ge daar gewoon rechts klikken op de foto en dan die link tussen de [ IMG ]'s zetten, maar dat werkt dus nu niet meer, want ge kunt enkel nog de link naar de pagina met foto pakken en dat pakt niet tussen die [ IMG ]'s.

Tis wat het is :lol: Jammer dat ze het allemaal zo moeilijk maken. Vroeger kon ge nog foto's uploaden naar een forum, maar wss nam dat teveel bytes in beslag :lol:
Gebruikersavatar
Lonneke
Moderator
Berichten: 109
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 11:43

Re: Niner RKT Blue

Bericht door Lonneke »

Op pinbike moet je een profiel maken he voor je fotoots ;)

Je hebt een laptop, een mac en je kan geen foto's op een forum zetten.. :lol:
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Niner RKT Blue

Bericht door Free_ltd »

Lonneke schreef:Op pinbike moet je een profiel maken he voor je fotoots ;)

Je hebt een laptop, een mac en je kan geen foto's op een forum zetten.. :lol:
Laten we zeggen dat ik niet zo mee ga in de allerlaatste zaken. Vroeger postte ge gewoon een foto rechtstreeks van uw HD op een forum. Het moest enkel voldoen aan bepaalde afmetingen en aantal KB.

Ik was 2 jaar geleden al zo ver om een flickr account aan te maken om foto's op forums te plaatsen, maar dat werkt nu ook al niet meer.

Dus geef ik het op :lol:
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: Niner RKT Blue

Bericht door KrisMaes76 »

elangelo schreef:Afbeelding
hangen die kabels naar de achterbrug niet in de weg? Ziet er maar bizar uit...
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Niner RKT Blue

Bericht door Free_ltd »

Merkt ge tijdens het rijden niets van. Maar zo ziet dat er idd een beetje raar uit. Maar dat zal Niner zo voorzien hebben zeker. Het enige dat ik ietske minder vindt aan de Niner, maar waarvoor ik hem nooit zou laten staan, zijn die bevestigingen onder de bovenbuis en links van de schuine naar beneden. Die aan de onderbuis zijn niet gebruikt en dient eerder voor een dropper met externe geleiding. Die links langs de schuine buis is voor de achterrem. Zie liever alle kabels naar binnen gaan.

Dus straps langs de kader die wreed pijn doen als ge putteke winter buiten de fiets aant kuisen zijt :lol: Ik heb wel van die klemmekes besteld die deze straps zouden kunnen vervangen. Klikt ge er gewoon op, maar ga die eerst eens goed bekijken of die niets aan de lak doen :lol:

De dropper is bij mij wel met interne geleiding.
Gebruikersavatar
TomFeyaerts
Mountainbiker
Berichten: 508
Lid geworden op: zo 30 jan 2011 17:48
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO
Contacteer:

Re: Niner RKT Blue

Bericht door TomFeyaerts »

Free_ltd schreef:Merkt ge tijdens het rijden niets van. Maar zo ziet dat er idd een beetje raar uit. Maar dat zal Niner zo voorzien hebben zeker. Het enige dat ik ietske minder vindt aan de Niner, maar waarvoor ik hem nooit zou laten staan, zijn die bevestigingen onder de bovenbuis en links van de schuine naar beneden. Die aan de onderbuis zijn niet gebruikt en dient eerder voor een dropper met externe geleiding. Die links langs de schuine buis is voor de achterrem. Zie liever alle kabels naar binnen gaan.

Dus straps langs de kader die wreed pijn doen als ge putteke winter buiten de fiets aant kuisen zijt :lol: Ik heb wel van die klemmekes besteld die deze straps zouden kunnen vervangen. Klikt ge er gewoon op, maar ga die eerst eens goed bekijken of die niets aan de lak doen :lol:

De dropper is bij mij wel met interne geleiding.
Die klemmekes moogde gratis bij mij komen halen, maar wees gewaarschuwd! (die dingen komen los)
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Niner RKT Blue

Bericht door Free_ltd »

Heb da op wish zien staan voor €2 of zo. Wilde het eens bezien, maar heb eerder schrik dat ge er de lak mee gaat beschadigen. Dus voor dat geld wil ik het eerdt eens van kortbij bekijken :-).
Plaats reactie