Niner RKT Blue

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Niner RKT Blue

Bericht door Free_ltd »

Vandaag mijn Niner RKT afgehaald. Niner gaf me toch een warm gevoel en zou en moest ooit een Niner hebben. Vandaag dus een droom in de garage :-D

Niner RKT blue

Afmontage:
- Kader: Niner RKT 9 RDO
- Rockshox SID RL 120mm
- Wielen: DT Swiss X1700
- Groep: Sram GX Eagle
- Merida dropper
- XT M8000 remmen

Volgende zaken zitten er ook op, maar waren reeds in mijn bezit:
- Zadel: SqLab 611
- Stuur: Ritchey Comp
- Stuurpen: 3T

Morgen eerste ritje op de TT te Werchter ermee doen. Zal wss wel nog wat moeten spelen met de stuurpen.

Met special thanx to Fietsen Feyaerts om deze samen te stellen.

Foto's posten is niet aan mij besteed en via flickr kunt ge niet meer rechtsteeks de URL kopieren om tussen de [ IMG ] te zetten en via andere kanalen wil dat ook niet lukken :lol: Dan maar gewoon de links naar Flickr.

" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Free_ltd op di 02 okt 2018 09:55, 5 keer totaal gewijzigd.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Niner RKT Blue

Bericht door Free_ltd »

Zoals ik dus vreesde, verschijnen de foto's niet. Vroeger ging dat makkelijk met flickr, maar als ge nu op die foto rechts klikt, kunt ge de url niet meer kopiëren. Ge moet dan op pijltje voor delen klikken en dan krijgt ge de opgegeven URL's. Als ik ze tussen de IMG's zet, dan verschijnen er vierkantjes met vraagtekens.

Dus 'als ik eens wist' hoe het moest hé :lol:
Gebruikersavatar
Reindert
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 20 nov 2005 19:46
Rijdt met: Niner EMD, Specialized Stumpjumper
Contacteer:

Re: Niner RKT Blue

Bericht door Reindert »

Jaja. Als ik ooit fully ga, is dat toch een dikke kanshebber.

Zalig ding. Ik zou er dikke negatieve stuurpen opzetten. Lekker agressief. Maar dat is mijn voorkeur. Hij ziet er top uit. En belangrijker, ik vermoed dat hij top moet rijden.
Werchter? Ik reed akkerdjie de nacht door om hem gelijk in de bergen te gaan knallen ;)

Geniet rvan!
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Niner RKT Blue

Bericht door Free_ltd »

Reindert schreef:Jaja. Als ik ooit fully ga, is dat toch een dikke kanshebber.

Zalig ding. Ik zou er dikke negatieve stuurpen opzetten. Lekker agressief. Maar dat is mijn voorkeur. Hij ziet er top uit. En belangrijker, ik vermoed dat hij top moet rijden.
Werchter? Ik reed akkerdjie de nacht door om hem gelijk in de bergen te gaan knallen ;)

Geniet rvan!
Stuurpen moet ik nog wat opzoeken. Wegens hernia heb ik het niet zo voor het kiezen. Ben een paar jaar terug opgemeten en dan heb ik mij daaraan te houden of het is miserie. Maar deze komt hoger door de geometrie en de 120mm vork waardoor ik wss toch een 6° stuurpen moet gaan zetten die naar onder staat.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Niner RKT Blue

Bericht door Free_ltd »

Vandaag in Werchter hem eens kunnen testen en wat een machien. Was het ff niet meer gewoon om geen geluidjes meer te horen bij het biken, want zelfs de ketting hoort ge niet rammelen en die 350's naven hoort ge ook nauwelijks.

En dan meteen ook al een kunnen voelen wat moet veranderen en dat valt reuze mee. Enkel zadel piep klein beetje kantelen, de levers van de remmen ietske meer naar het stuurt zodat ik er wat beter aan kan :lol: En iets langere stuurpen die ik dan naar beneden plaats. Dus van de week mij eens mee bezig houden.

Voor de rest gewoon nog wachten op andere stickers voor op de vork in de kleur van het frame.
elangelo
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: do 24 jan 2008 11:30
Rijdt met: anthem x

Re: Niner RKT Blue

Bericht door elangelo »

Afbeelding
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Niner RKT Blue

Bericht door Free_ltd »

Thanx.

Vind ook nergens zo direct terug hoe ge nog foto's moet posten.
elangelo
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: do 24 jan 2008 11:30
Rijdt met: anthem x

Re: Niner RKT Blue

Bericht door elangelo »

Free_ltd schreef:Thanx.

Vind ook nergens zo direct terug hoe ge nog foto's moet posten.
tja... het is gewoon een kwestie van de goeie url naar je foto te vinden en die tussen img tags te zetten.
de goeie url vinden doe ik gewoon met de Developer Tools in Chrome. Maar gaat op een andere manier ook waarschijnlijk wel maar het is beroepsmisvorming ;)
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Niner RKT Blue

Bericht door Free_ltd »

elangelo schreef:
Free_ltd schreef:Thanx.

Vind ook nergens zo direct terug hoe ge nog foto's moet posten.
tja... het is gewoon een kwestie van de goeie url naar je foto te vinden en die tussen img tags te zetten.
de goeie url vinden doe ik gewoon met de Developer Tools in Chrome. Maar gaat op een andere manier ook waarschijnlijk wel maar het is beroepsmisvorming ;)
Van de week eens ff bekijken, want zo dacht ik het ook, maar blijkbaar kunt ge in Flickr die url niet meer zomaar kopieren.
Eens via een ander programma bekijken.

Thanx.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Niner RKT Blue

Bericht door Free_ltd »

Wat mij betreft zijn de foto's nu gelukt, maar al meegemaakt dat ik ze dan wel kan zien, en anderen weer niet :lol:
Plaats reactie