BMC fully 29er build-up

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
koenvools
Mountainbiker
Berichten: 912
Lid geworden op: zo 06 okt 2002 21:42
Rijdt met: GT zaskar pro

Re: BMC fully 29er build-up

Bericht door koenvools »

Free_ltd schreef:Was het een witte of zwarte 100mm factory CTD geweest, dan had ik interesse :lol:
Die 20mm extra is zoveel meer fun hoor O:)
Gebruikersavatar
Christ D.
Mountainbiker
Berichten: 1617
Lid geworden op: zo 15 mei 2005 11:18
Rijdt met: Stalen rossen.
Contacteer:

Re: BMC fully 29er build-up

Bericht door Christ D. »

Machtig schoon frame. Ik volg. de opbouw.
Gebruikersavatar
koenvools
Mountainbiker
Berichten: 912
Lid geworden op: zo 06 okt 2002 21:42
Rijdt met: GT zaskar pro

Re: BMC fully 29er build-up

Bericht door koenvools »

Ik ben op zoek naar een transparante beschermfolie om het frame te beschermen. Iemand die tips heeft qua aankoop (waar aankopen? Welk merk? Tips om de folie aan te brengen?...)
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Re: BMC fully 29er build-up

Bericht door prideandglory1891 »

koenvools schreef:Ik ben op zoek naar een transparante beschermfolie om het frame te beschermen. Iemand die tips heeft qua aankoop (waar aankopen? Welk merk? Tips om de folie aan te brengen?...)
Ge moet es Motorbiker pm'en. Hij heeft es een fiets van mijn beplakt, los van het feit dat het werk onberispelijk was, was ook de folie van héél goeie kwaliteit. Werd niet geel, kwam niet los en de lak kwam niet mee als je een klever moest verwijderen.
Hij zal je ook enkele tips & tricks kunnen geven waardoor het resultaat naar wens zal zijn.
QM
Mountainbiker
Berichten: 955
Lid geworden op: zo 08 nov 2009 20:43
Rijdt met: Na de rit in gebroken wit

Re: BMC fully 29er build-up

Bericht door QM »

Leuk te zien waar mijn dropper op gaat komen, prachtig frame! Ga ik eens volgen.
Je was wel net op tijd voor de dropper, er volgden nog 4pm's in zeer korte tijd maar je had mijn woord. :wink:
Gebruikersavatar
koenvools
Mountainbiker
Berichten: 912
Lid geworden op: zo 06 okt 2002 21:42
Rijdt met: GT zaskar pro

Re: BMC fully 29er build-up

Bericht door koenvools »

prideandglory1891 schreef:
koenvools schreef:Ik ben op zoek naar een transparante beschermfolie om het frame te beschermen. Iemand die tips heeft qua aankoop (waar aankopen? Welk merk? Tips om de folie aan te brengen?...)
Ge moet es Motorbiker pm'en. Hij heeft es een fiets van mijn beplakt, los van het feit dat het werk onberispelijk was, was ook de folie van héél goeie kwaliteit. Werd niet geel, kwam niet los en de lak kwam niet mee als je een klever moest verwijderen.
Hij zal je ook enkele tips & tricks kunnen geven waardoor het resultaat naar wens zal zijn.
Merci voor de tip!
Gebruikersavatar
koenvools
Mountainbiker
Berichten: 912
Lid geworden op: zo 06 okt 2002 21:42
Rijdt met: GT zaskar pro

Re: BMC fully 29er build-up

Bericht door koenvools »

QM schreef:Leuk te zien waar mijn dropper op gaat komen, prachtig frame! Ga ik eens volgen.
Je was wel net op tijd voor de dropper, er volgden nog 4pm's in zeer korte tijd maar je had mijn woord. :wink:
Waarvoor dank! Ik had onmiddellijk door dat dit een 'batje' was... :-D
Gebruikersavatar
erwin.91
Mountainbiker
Berichten: 1849
Lid geworden op: zo 26 nov 2006 20:00
Rijdt met: NINER!!!

Re: BMC fully 29er build-up

Bericht door erwin.91 »

Ben al benieuwd naar het eind resultaat.
De basis is alvast een zeer vet frame =D>
Gebruikersavatar
koenvools
Mountainbiker
Berichten: 912
Lid geworden op: zo 06 okt 2002 21:42
Rijdt met: GT zaskar pro

Re: BMC fully 29er build-up

Bericht door koenvools »

Vandaag kwam m'n voorvork aan: Fox 34 float 29 130mm FIT4 Factory in matte silver model 2016.
Foto'ke in de startpost.

Voor een vork met 130mm veerweg en 34-poten vind ik het gewicht zeer netjes: 1 820 gram =D> . Zelf gewogen uiteraard.
Gebruikersavatar
koenvools
Mountainbiker
Berichten: 912
Lid geworden op: zo 06 okt 2002 21:42
Rijdt met: GT zaskar pro

Re: BMC fully 29er build-up

Bericht door koenvools »

En net op 6 december komt er een pakje aan vanuit Spanje (gene zever of flauwe Sinterklaasmop 8) ):
Sram GX Eagle 1X12.

M'n voorkeur gaat eigenlijk uit naar de gripshift, maar ik kon deze jammer genoeg niet wijzigen. Mocht er iemand een (NIEUWE) gripshift willen wisselen met mijn nieuwe twister: just shout!

Afbeelding
Plaats reactie