Forumoverzicht Lounge bar Showroom Woon-werkslet...

Woon-werkslet...

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.

Moderators: Reflex, Angelo., JanMan, Test team

Bericht wo 08 nov 2017 21:39
Edlisjas Avatar gebruiker
Moderator

Mijn bike: Canyon Exceed cf SLX 9.9 Pro Race, Cannondale Beast of the East" 1 27,5+
Kona Private Jake

Sram Rival groep 1 x 11 met XT cassette
Setje Tune drecksleuder wielen
Setje Challenge Grifo banden (tubeless... morgen eerste test)

Afbeelding

Bericht wo 08 nov 2017 22:42
Cubekee Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale Scalpel SI carbon 3 2017, Cube Elite hpc pro 2012

Bericht do 09 nov 2017 00:51
Real Epic '89 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Epic '89, XLM, MCM, √49, 5spot and one who has Soul
Mooi, Ben ook benieuwd naar de bandjes.

Bericht do 09 nov 2017 09:15
beamer Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Elite 9.6

Hey Edlisjas,

Welke versie van de grifo's gebruik je? (ik kon de foto van de bike niet zien)

Grifo Open of Grifo Comp

Ik heb namelijk de laatste en ben benieuwd naar je tubeless ervaringen... Ik vroeg me af of je deze band goed kon dichten.

Grtz
Laatst bijgewerkt door beamer op do 09 nov 2017 09:22, in totaal 1 keer bewerkt.

Bericht do 09 nov 2017 09:21
J.E. Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Oud verwrongen Duikbootijzer.
Heel ferm!
Gumwall's zijn normaal niet tubelessresistent?

Bericht do 09 nov 2017 09:31
Reindert Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Niner EMD, Specialized Stumpjumper

Mooi!

Heb vorige winter met die Challenge banden woonwerk gedaan. Topbanden. Helaas waren ze na enkele maanden compleet op. En snel voor de vuilbak. Te zacht rubber voor buiten het bos :). Was dure winter op dat gebied hehe
Maar misschien rij jij door het bos naar het werk. ;)

Bericht do 09 nov 2017 11:18
Moderator

Mijn bike: Canyon Exceed cf SLX 9.9 Pro Race, Cannondale Beast of the East" 1 27,5+
J.E. schreef:
Heel ferm!
Gumwall's zijn normaal niet tubelessresistent?

Ik heb ze gisteravond op 4 bar gepompt en deze ochtend stonden ze nog op 4 bar. Deze ochtend 33 km naar het werk gereden en geen enkel probleem. In principe is het geen tubeless ready band maar blijkbaar lukt het toch...;-)

Bericht do 09 nov 2017 11:21
Moderator

Reindert schreef:
Mooi!

Heb vorige winter met die Challenge banden woonwerk gedaan. Topbanden. Helaas waren ze na enkele maanden compleet op. En snel voor de vuilbak. Te zacht rubber voor buiten het bos :). Was dure winter op dat gebied hehe
Maar misschien rij jij door het bos naar het werk. ;)

Neen, ik rij vooral over asfalt naar het werk...enkele maanden is wel heel snel ja. Hopelijk houden ze het wat langer. €50 voor een band is veel geld. Normaal rij ik 2 keer per week naar het werk met de fiets (33 km enkel). Ik hoop er toch tot eind februari/maart mee te rijden. Fingers crossed...;-)

Bericht do 09 nov 2017 11:26
Reindert Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Niner EMD, Specialized Stumpjumper

Dat moet lukken. Ik rijd ongeveer gelijk: 47 enkel en eveneens 2x per week. En toen na de winter reed ik plots keiveel plat. De rubber was op het loopvlak flinterdun geworden. Een kiezeltje boorde zich er los door ...hehe.
Het is idd de prijs die me nu ervan weerhoudt om ze opnieuw te leggen. Want ik vind ze veruit de mooiste en de beste.
Kleine bedenking: ik rij wel met binnenbanden. Miss scheelt dat iets..

Bericht do 09 nov 2017 15:36
Moderator

Afbeelding

Vermelding waard: GPS houder, bel en adaptermount voor verlichting/camera...in 1!

Volgende

Keer terug naar Showroom