Radon Jealous

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Cubekee
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: wo 14 dec 2011 22:29
Rijdt met: Cannondale Scalpel SI carbon 3 2017, Custom F-SI 2016, Cinelli zydeco custom,Cube Elite hpc pro 2012

Re: Radon Jealous

Bericht door Cubekee »

Deze volg ik zeker ook! Het is echt een machtig frame de looks ervan bevallen mij wel!
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: Radon Jealous

Bericht door spaghetti_2 »

Mooi frame! Ook lang gedacht aan een Radon Jealous fiets. Waarom lijkt het fragiel? Ik rij nu al een jaar zonder omkijken op een carbon frame ben ondertussen meer dan overtuigd van hoe sterk (kwalitatief) carbon is.
Nielsnh
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: vr 04 mei 2012 18:44
Rijdt met: Radon Jealous 2017

Re: Radon Jealous

Bericht door Nielsnh »

spaghetti_2 schreef:Waarom lijkt het fragiel?
Omdat ik het met 1 vinger kan omhoog houden! 8) Ik heb altijd met alu frames gereden, ik denk dat het gewoon een (verkeerd) idee is dat zo een licht frame niet stevig kan zijn. Maar dan zullen ze het wel niet verkopen, zeker?

Binnen twee weken nieuwe stukken en dan stilaan beginnen aan de opbouw!
Nielsnh
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: vr 04 mei 2012 18:44
Rijdt met: Radon Jealous 2017

Re: Radon Jealous

Bericht door Nielsnh »

Ondertussen nog een paar stukken mogen ontvangen. Het begint hier stilaan op een fietsatelier te lijken. :-D

Afbeelding


Ondertussen ook de wielen besteld bij Wheel-Tec. Supervriendelijke man, die Marc, zeer deskundig advies en snel antwoord! Levering is voorzien begin januari.
Gebruikersavatar
koenvools
Mountainbiker
Berichten: 912
Lid geworden op: zo 06 okt 2002 21:42
Rijdt met: GT zaskar pro

Re: Radon Jealous

Bericht door koenvools »

Deze wordt een vliegmachine :-D

Ik heb vandaag ook m'n GX Eagle groep binnen gekregen. Ik wist al dat die cassette groot was, maar toen ik de doos opende schrok ik toch nog :P :P Wat een gigantisch ding...
Deze zal ik eventjes volgen. Misschien dat ik nog iets leer van je =D>
Plaats reactie