Scott Spark 900 RC Ultimate

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
Aardbei
Mountainbiker
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 14:58
Rijdt met: El Peligroso

Re: Scott Spark 900 RC Ultimate

Bericht door Aardbei »

dago schreef:Mij zegt dit persoonlijk niets.ongetwijfeld goede fiets maar de geometrie vind ik maar niets. Dit is voor iedereen persoonlijk en ik vind deze van balphydus de mooiste geometrie hebben. Stuurpen naar beneden zadel iets hoger.
Die opmerking slaat kant noch wal : iemand's persoonlijke lengte is nu eenmaal wat ze is, je kan het zadel toch niet hoger gaan zetten en de stuurpen lager puur voor de looks? Geometrie is volgens hetzelfde concept, de stuurpen staat hier ook naar beneden. De hoek waaronder de foto genomen is bedriegt wat.

Mooie fiets, zal je zeker veel plezier aan beleven =D>
dago
Mountainbiker
Berichten: 296
Lid geworden op: za 21 aug 2010 22:36
Rijdt met: scoppio 201.1/ ronanda 29er/ beone crd comp

Re: Scott Spark 900 RC Ultimate

Bericht door dago »

Stand van zadel en stuur kan het uitzicht van een fiets bepalen net zoals wielen dat doen. Dacht dat dit de 3de spark was in de showroom? Ik mag toch mijn mening zeggen. Ik moet (of mag)er toch niet mee rijden ;-)
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Re: Scott Spark 900 RC Ultimate

Bericht door Swannie »

Aardbei schreef:
dago schreef:Mij zegt dit persoonlijk niets.ongetwijfeld goede fiets maar de geometrie vind ik maar niets. Dit is voor iedereen persoonlijk en ik vind deze van balphydus de mooiste geometrie hebben. Stuurpen naar beneden zadel iets hoger.
Die opmerking slaat kant noch wal : iemand's persoonlijke lengte is nu eenmaal wat ze is, je kan het zadel toch niet hoger gaan zetten en de stuurpen lager puur voor de looks? Geometrie is volgens hetzelfde concept, de stuurpen staat hier ook naar beneden. De hoek waaronder de foto genomen is bedriegt wat.

Mooie fiets, zal je zeker veel plezier aan beleven =D>
Ts valt tussen 2 maten in: heeft nu gekozen voor de S.
Het zou kunnen dat indien de TS voor de M had gekozen, er geen spacers onder de stuurpen hoefden, wat mooier is.
Of het dan beter zou rijden, dat is een andere kwestie O:)
Plaats reactie