Forumoverzicht Lounge bar Showroom NINER E.M.D. hot tamale update 10/1/17

NINER E.M.D. hot tamale update 10/1/17

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.

Moderators: Reflex, Angelo., JanMan, Test team

Bericht do 01 sep 2016 11:42
Dickie Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: 29'er Hardtail, singlespeed en fully
Mijn favoriete Ninerkleur, mooi!

Bericht wo 02 nov 2016 13:53
tarzan2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Reven
Knappe fiets!

Ik zie dat je je cassette hebt aangepast. Hoe heb je deze precies aangepast? Zou zeer nuttige info zijn... :wink:

Bericht do 03 nov 2016 10:28
Hans wynants Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: NINER
als je de cassette uit elkaar hebt, zijn de grootste 3 kransen 1 geheel met een zwarte body. aan de zijde van de grootste krans, het kortste tegen de naaf dus, dien je 1.84mm af te draaien. dan komt dit perfect overeen met de afmetingen van een MTB huis. en past dit perfect op de body .

Bericht do 03 nov 2016 12:10
tarzan2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Reven
Thx! Ik vermoedde al zoiets, nu nog iemand met een draaimachine vinden... :wink:

Mountainbiker

ondertussen de lefty vervangen door een vaste vork , en wat rijd dat toch zalig hier in de buurt :-) de voorband wat afgelaten en vering genoeg :-) de bike begint nu een beetje op vergane Niner glorie van enkele jaren geleden te lijken :-) , toen Niner nog door iedereen aanbeden werd lol (o)

DeGlenne Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: NinerD Moonduster,Kona Unit Ss, Kona Paddywagon
Hans wynants schreef:
ondertussen de lefty vervangen door een vaste vork , en wat rijd dat toch zalig hier in de buurt :-) de voorband wat afgelaten en vering genoeg :-) de bike begint nu een beetje op vergane Niner glorie van enkele jaren geleden te lijken :-) , toen Niner nog door iedereen aanbeden werd lol (o)

Haha zalig de vergane niner glorie. Blijft toch een knappe fiets en zeker in die kleur. Heb hier nog een emd staan van de 1ste serie (met ronde buizen) en vaste Niner vork in moondust kleur,verkopen doe ik hem toch niet ze. Veel Bike plezier de vaste vork staat ze goed!

prideandglory1891 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL

DeGlenne schreef:
Hans wynants schreef:

Haha zalig de vergane niner glorie. Blijft toch een knappe fiets en zeker in die kleur. Heb hier nog een emd staan van de 1ste serie (met ronde buizen) en vaste Niner vork in moondust kleur,verkopen doe ik hem toch niet ze. Veel Bike plezier de vaste vork staat ze goed!
Ik heb die ook nog, de moondust versie. Samen met de grijze air en de babyblauwe air voor mij toch de mooiste die er gemaakt zijn... trouwens ook nog een lefty ingestoken in de mijne.
Nog altijd een heel leuk fietsje

Mountainbiker

en ondertussen weer een aanpassing , en ik denk de meest nuttige van allemaal :-)

kristof gilis Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: BMC FS01 29 XX1
Geweldig!!!
Laat het seizoen maar beginnen!

Vorige

Keer terug naar Showroom