NINER E.M.D. hot tamale update 10/1/17

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3821
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: NINER E.M.D. FOR ALL

Bericht door Dickie »

Mijn favoriete Ninerkleur, mooi!
Gebruikersavatar
tarzan2
Mountainbiker
Berichten: 488
Lid geworden op: ma 20 dec 2004 13:29
Rijdt met: Reven

Re: NINER E.M.D. FOR ALL

Bericht door tarzan2 »

Knappe fiets!

Ik zie dat je je cassette hebt aangepast. Hoe heb je deze precies aangepast? Zou zeer nuttige info zijn... :wink:
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Re: NINER E.M.D. FOR ALL

Bericht door Hans wynants »

als je de cassette uit elkaar hebt, zijn de grootste 3 kransen 1 geheel met een zwarte body. aan de zijde van de grootste krans, het kortste tegen de naaf dus, dien je 1.84mm af te draaien. dan komt dit perfect overeen met de afmetingen van een MTB huis. en past dit perfect op de body .
Gebruikersavatar
tarzan2
Mountainbiker
Berichten: 488
Lid geworden op: ma 20 dec 2004 13:29
Rijdt met: Reven

Re: NINER E.M.D. FOR ALL

Bericht door tarzan2 »

Thx! Ik vermoedde al zoiets, nu nog iemand met een draaimachine vinden... :wink:
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Re: NINER E.M.D. hot tamale update 11/11/16

Bericht door Hans wynants »

ondertussen de lefty vervangen door een vaste vork , en wat rijd dat toch zalig hier in de buurt :-) de voorband wat afgelaten en vering genoeg :-) de bike begint nu een beetje op vergane Niner glorie van enkele jaren geleden te lijken :-) , toen Niner nog door iedereen aanbeden werd lol (o)
Gebruikersavatar
DeGlenne
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: zo 22 mar 2009 16:31
Rijdt met: NinerD Moonduster,Kona Unit Ss, Kona Paddywagon

Re: NINER E.M.D. hot tamale update 11/11/16

Bericht door DeGlenne »

Hans wynants schreef:ondertussen de lefty vervangen door een vaste vork , en wat rijd dat toch zalig hier in de buurt :-) de voorband wat afgelaten en vering genoeg :-) de bike begint nu een beetje op vergane Niner glorie van enkele jaren geleden te lijken :-) , toen Niner nog door iedereen aanbeden werd lol (o)
Haha zalig de vergane niner glorie. Blijft toch een knappe fiets en zeker in die kleur. Heb hier nog een emd staan van de 1ste serie (met ronde buizen) en vaste Niner vork in moondust kleur,verkopen doe ik hem toch niet ze. Veel Bike plezier de vaste vork staat ze goed!
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Re: NINER E.M.D. hot tamale update 11/11/16

Bericht door prideandglory1891 »

DeGlenne schreef:
Hans wynants schreef:ondertussen de lefty vervangen door een vaste vork , en wat rijd dat toch zalig hier in de buurt :-) de voorband wat afgelaten en vering genoeg :-) de bike begint nu een beetje op vergane Niner glorie van enkele jaren geleden te lijken :-) , toen Niner nog door iedereen aanbeden werd lol (o)
Haha zalig de vergane niner glorie. Blijft toch een knappe fiets en zeker in die kleur. Heb hier nog een emd staan van de 1ste serie (met ronde buizen) en vaste Niner vork in moondust kleur,verkopen doe ik hem toch niet ze. Veel Bike plezier de vaste vork staat ze goed!
Ik heb die ook nog, de moondust versie. Samen met de grijze air en de babyblauwe air voor mij toch de mooiste die er gemaakt zijn... trouwens ook nog een lefty ingestoken in de mijne.
Nog altijd een heel leuk fietsje
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Re: NINER E.M.D. hot tamale update 10/1/17

Bericht door Hans wynants »

en ondertussen weer een aanpassing , en ik denk de meest nuttige van allemaal :-)
Gebruikersavatar
kristof gilis
Mountainbiker
Berichten: 360
Lid geworden op: ma 04 okt 2010 20:21
Rijdt met: BMC FS01 29 XX1

Re: NINER E.M.D. hot tamale update 10/1/17

Bericht door kristof gilis »

Geweldig!!!
Laat het seizoen maar beginnen!
Plaats reactie