Nieuw lid - Bulls Copperhead Supreme

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
kenneth
Mountainbiker
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 23 mei 2007 19:30
Rijdt met: Canyon Nerve AL 29 9.9SL

Re: Nieuw lid - Bulls Copperhead Supreme

Bericht door kenneth »

Geld uitgeven aan een fiets is geen probleem :p een grote factuur geraak je snel aan :o
Gebruikersavatar
vedet
Mountainbiker
Berichten: 787
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 10:57
Rijdt met: Epic Comp 29!, Drössiger XMA 27,5+

Re: Nieuw lid - Bulls Copperhead Supreme

Bericht door vedet »

Mac3oPl3x schreef:
Heb dit zo in het klimmen met m'n klimgear :P Eveneens de laatste tijd nu ik ben beginnen dampen, daar kan je ook zot hard ingaan :P En nu denk ik dat het mtb'en daar perfect tussen gaat passen (y)
Wat is dampen?
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Re: Nieuw lid - Bulls Copperhead Supreme

Bericht door aresius »

Ik denk dat Kevin bedoelt dat hij heel enthousiast is over het mountainbiken en daardoor intern begint de koken (positief dan) :-D

Zoals voorheen al gezegd zal deze fiets snel tekortkomen als je wat steviger mtb werk begint te doen.
Maar daar zou ik in het begin niet te veel van wakker liggen.
Begin gewoon te rijden, bijvoorbeeld de bloso van Heverlee (vlakbij Leuven) is redelijk leuk en biedt een redelijk leuk aanbod aan mtb fun.
Gaandeweg zal je wel merken wat je aanspreekt en wat je leuk vindt aan mountainbiken. Voor iedereen is dat anders. De juiste bike zal ooit wel volgen.

En vergeet zeker geen helm te kopen.
Gebruikersavatar
Pasta
Mountainbiker
Berichten: 209
Lid geworden op: wo 12 dec 2012 09:05

Re: Nieuw lid - Bulls Copperhead Supreme

Bericht door Pasta »

vedet schreef:
Mac3oPl3x schreef:
Heb dit zo in het klimmen met m'n klimgear :P Eveneens de laatste tijd nu ik ben beginnen dampen, daar kan je ook zot hard ingaan :P En nu denk ik dat het mtb'en daar perfect tussen gaat passen (y)
Wat is dampen?
" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Re: Nieuw lid - Bulls Copperhead Supreme

Bericht door aresius »

Ahzo is dat dampen?
Weer wat bijgeleerd :-)
Gebruikersavatar
vedet
Mountainbiker
Berichten: 787
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 10:57
Rijdt met: Epic Comp 29!, Drössiger XMA 27,5+

Re: Nieuw lid - Bulls Copperhead Supreme

Bericht door vedet »

Wist niet dat je daar zot hard ingaan.

Nooit begrepen dat mensen zulke vuiligheid willen inademen.
Mac3oPl3x
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 13 jul 2016 16:58
Rijdt met: Bulls Copperhead Supreme 29"
Contacteer:

Re: Nieuw lid - Bulls Copperhead Supreme

Bericht door Mac3oPl3x »

Meh.... voor mij heeft het ervoor gezorgd dat ik na 14 jaar ben kunnen stoppen met roken. Het is niet gezond, maar pakken gezonder dan analoog roken. Der zijn tal van betrouwbare studies die bewijzen dat elektronisch roken oftewel "dampen" een van de effectiefste manieren zijn om te stoppen met roken als het je niet lukt om van de ene dag op de andere te stoppen. Ook naar gezondheid toe, is dit zeker een gezondere manier om je "verslaving" onder controle te houden, je nicotine niveaus geleidelijk aan af te bouwen en na verloop van tijd ook 0 mg nicotine te komen. Bij mij is dit een hobby geworden omdat er gewoon leuke dingen mee te doen zijn.
Onder andere:
Tricking
" onclick="window.open(this.href);return false;
Coilbuilding
" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar voor mij ook het actief bezig zijn om dit niet zomaar door de overheid geband en "aan banden" gelegd laten worden. Ook omdat de tabaksindustrie en de farmacie hier een groot ok geld aan voorbij ziet gaan. Proberen zij hier ook serieus veel in te boycotten.
http://www.ubv-bdb.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Re: Nieuw lid - Bulls Copperhead Supreme

Bericht door aresius »

Beginnen met biken is ook een goeie manier om te stoppen met roken.
Het weekend ik verliefd geworden ben op het mtbken ben ik ook gestopt met roken.
Toen als arme student zette ik voor mezelf de keuze om met het vrijgekomen budget een fiets aan te schaffen.
Sindsdien nooit meer gerookt enkel nog maar gefietst :-)

De nicotine is niet de issue bij het stoppen met roken, het is de gewoonte afleren dat het moeilijkste is.
Je moet het stoppen met roken als iets positief zien, niet als iets goed dat je moet afgeven... maar soit off topic
Plaats reactie