Specialized Stumpjumper S-Works Rs1 verkocht

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
corragio
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: zo 01 jan 2012 14:42
Rijdt met: Lynskey29-Trek Stache 9.7-EpicS-works18

Re: Specialized Stumpjumper S-Works Rs1

Bericht door corragio »

blubberduck schreef:Chic chic chic, mooie combi & set-up =D> (hmm uitgezonderd de handvatten... #-o )

en eindelijk weer ne "echte" fiets :wink: tov van uw vorige HT.... :-"

Lol de handvatten matchen perfect in real met de rest van het geel ze, komt gewoon niet fel uit op fotokes hier, mr is in feite allemaal "neon" yellow, fel dus idd, mr dat wou ik dan ook :-)

En tov van welke vorige hardtail is dit terug een echte?
:-) want ben niet goed mee precies hier ;-)
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Re: Specialized Stumpjumper S-Works Rs1

Bericht door roger »

Vooral de natuurlijke weergave van carbon vind ik schitterend,top samenstelling, alleen de traparmen van 175mm verbaasd mij een beetje voor zo een klein frame,zou 170mm niet beter zijn?In ieder geval het is mijn maat,dus je mag hem hier altijd eens komen afzetten!!!!
Gebruikersavatar
joske77
Mountainbiker
Berichten: 1139
Lid geworden op: za 28 jun 2008 17:44
Rijdt met: Nicolai Argon RoCC '11

Re: Specialized Stumpjumper S-Works Rs1

Bericht door joske77 »

heeeeeel mooi speelgoed, veel plezier ermee!
Gebruikersavatar
Serge R
Mountainbiker
Berichten: 2707
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 20:15
Rijdt met: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Re: Specialized Stumpjumper S-Works Rs1

Bericht door Serge R »

Proper.
Mark78
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 09 dec 2015 12:07

Re: Specialized Stumpjumper S-Works Rs1

Bericht door Mark78 »

Wat een mooie Bike is dit geworden zeg !! top. Ik heb gelijk een vraagje? Waar laat jij die custom sticker van Rock Shox maken ?
Ik ben momenteel ook bezig met de opbouw van een overwegende zwarte 29 er. Deze zal later in de showroom staan.

De Niner is ook erg mooi geworden !
Gebruikersavatar
daveysflow
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: za 14 dec 2013 22:54
Rijdt met: Rocky Mountain Vertex 999RSL, Cannondale Flash

Re: Specialized Stumpjumper S-Works Rs1

Bericht door daveysflow »

Wat een juweeltje weer, Corragio!

Zoals wellicht bekend heb ik niet zo veel met Speci's maar jij weet er weer iets heel erg moois van te maken.
Wat een artiest...
Gebruikersavatar
Aardbei
Mountainbiker
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 14:58
Rijdt met: El Peligroso

Re: Specialized Stumpjumper S-Works Rs1

Bericht door Aardbei »

corragio schreef:Gezien ik men epic weggedaan heb omdat ik geen fully van doen heb, voor de zomer dan maar een gelijkwaardige vervanger samengesteld zonder achtervering...
Gepost op 3 februari, en 5 februari alweer een Scalpel gekocht.
Benieuwd wanneer deze weer te koop staat zonder er een meter mee gereden te hebben.
corragio
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: zo 01 jan 2012 14:42
Rijdt met: Lynskey29-Trek Stache 9.7-EpicS-works18

Re: Specialized Stumpjumper S-Works Rs1

Bericht door corragio »

Aardbei schreef:
corragio schreef:Gezien ik men epic weggedaan heb omdat ik geen fully van doen heb, voor de zomer dan maar een gelijkwaardige vervanger samengesteld zonder achtervering...
Gepost op 3 februari, en 5 februari alweer een Scalpel gekocht.
Benieuwd wanneer deze weer te koop staat zonder er een meter mee gereden te hebben.
Zal op zijn minst toch een toerke van 50kmerkes ofzo worden he, als ik er dan weer beu op gekeken ben mag ie terug weg ;-)

Maar de scalpel alleszins stak al lang men ogen uit qua look, laat staan dat ik hier geen fortuin aan moeten uitgeven heb zoals de epic, kan ik er mss meer plezier aan gaan hebben zonder schrik te hebben een bom aan geld te verliezen...

Ps, die ene rit op de epic die ik ermee gedaan heb, waren ok mr idd niet zo bom als ik ervan verwacht had, in feite was de Rocky de leukste bike die ik tot op heden gehad heb en das in feite de enige waar ik spijt al van heb dat ie weg is...

Hopelijk is deze sworks gelijkwaardig en wil ik deze niet meteen weg he...
jdl
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: ma 09 feb 2009 15:40
Rijdt met: Sworks Stumpjumper

Re: Specialized Stumpjumper S-Works Rs1

Bericht door jdl »

hoe vind je die RS1 vork? tevreden van tegenover een sid brain?
corragio
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: zo 01 jan 2012 14:42
Rijdt met: Lynskey29-Trek Stache 9.7-EpicS-works18

Re: Specialized Stumpjumper S-Works Rs1

Bericht door corragio »

jdl schreef:hoe vind je die RS1 vork? tevreden van tegenover een sid brain?
Heb met de sworks nog niet gereden, mr wel met de cannondale met rs1 en werkt wel nice.

Ik ga nu niet meteen zeggen dat je een wereld van verschil voelt de eerste keer, mr ze spreekt idd fantastisch soepel aan.

Stijfheid is idd super, al die filmpjes van flexen als je het wiel tussen uw benen neemt en zo links/rechts sleurt lijkt zeer flex, maar als je ermee rijdt voel je idd niets van flex en is ze dus superstijf.

Lockout is fantastisch zoals een lefty, vast is vast en dus omhoog/bergop zoals het moet.
Plaats reactie