Cube Reaction GTC SLT 29

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
BoXeR
Mountainbiker
Berichten: 2515
Lid geworden op: wo 09 jan 2008 22:27

Re: Cube Reaction GTC SLT 29

Bericht door BoXeR »

OK, heb die zelf op mijn Lynskey, goe gerief :wink:
Gebruikersavatar
Fast-P
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 08 jan 2007 18:17
Rijdt met: CUBE Reaction SLT 29

Re: Cube Reaction GTC SLT 29

Bericht door Fast-P »

Ik was niet echt tevreden over mijn standaard Cube grips. Zonder handschoenen doen die echt zeer en niks schokabsorbsie.

Dus na het uitspitten van het forum heb ik ESI chunky silicone grips gekocht. Het voelt meteen beter en zachter. En het seht gutt aus:

Afbeelding

En met wat glazen poets middel makkellijk geïnstalleerd... Enkel zie ik niet goed welk de dikke kant is, die naar de handpalm moet wijzen en welk de dunne kant is die naar voren moet. Lastig.

Grtz, Peter
Gebruikersavatar
BoXeR
Mountainbiker
Berichten: 2515
Lid geworden op: wo 09 jan 2008 22:27

Re: Cube Reaction GTC SLT 29

Bericht door BoXeR »

dat moet je bekijken VOOR installatie, dan is het duidelijk zichtbaar,
Gebruikersavatar
buffaloyann
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 22 nov 2009 18:06
Rijdt met: Canyon Exceed

Re: Cube Reaction GTC SLT 29

Bericht door buffaloyann »

Hier hetzelfde, ook chunky grips maar niet te zien waar de dikke kant was.
kasseifretter
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 04 mei 2014 09:16
Rijdt met: cube Reaction Race 29

Re: Cube Reaction GTC SLT 29

Bericht door kasseifretter »

Lang moeten wachten op levering van deze fiets? Ik bestelde mijn goede maand geleden maar LBS kan nog niet zeker zeggen wanneer levering zal zijn.
Ondertussen ben ik aan het rondtoeren met cube reaction 26inch die 'op' is.
Gebruikersavatar
Fast-P
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 08 jan 2007 18:17
Rijdt met: CUBE Reaction SLT 29

Re: Cube Reaction GTC SLT 29

Bericht door Fast-P »

Bij Barracuda (Waver) was die gewoon op stock. Ze hadden toen eind maart van elke maat twee of drie exemplaren in de doos staan. Ik heb een goed half uur moeten wachten om hem klaar te zetten :-)

Hij is vandaag trouwens binnen voor het eerste (gratis) onderhoud... Na een kleine 300 km of een vijftal TT's. Ze gaan alles opnieuw afstellen. Mag wel, want de vitessen stonden helemaal niet meer juist. Plus de Remote lockout van mijn Rox Shox SID werkt niet meer. Ik krijg een nieuwe onder garantie. Ook de vork vooraan stond beetje los. Wat ik ook merkte was dat de remmen niet goed meer pakten, precies of er wat olie op zat. Maar natuurlijk was dat niet zo, ik heb ze toen ik het merkte met disc-cleaner gepoetst, maar het probleem bleef. Ik hoop dat ze iets vinden.

En dan van Wavre rij ik rechtstreeks door naar petit Suisse, Echternach voor drie dagen mtb fun met Shortbike.be! Hell Yeah!

Groetjes, P
Gebruikersavatar
Fast-P
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 08 jan 2007 18:17
Rijdt met: CUBE Reaction SLT 29

Re: Cube Reaction GTC SLT 29

Bericht door Fast-P »

Met dank aan Roekie heb ik mijn (standaard) Schwalbe Rocket Ron & Racing Ralph vervangen door Maxxis Ikon & Maxxis Ardent Race.
SUPER banden!! Echt een aanrader. Dit verandert volledig het rijgedrag van de fiets. In a good way!

Afbeelding
Plaats reactie