Trek elite 8.6: Thudbuster gemonteerd, blz. 5!

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
Dragunov
Mountainbiker
Berichten: 215
Lid geworden op: di 21 mei 2013 03:58
Rijdt met: TREK Elite 8.6

Trek elite 8.6: Thudbuster gemonteerd, blz. 5!

Bericht door Dragunov »

Hi,

Ik ben Davy Maekelberg, 32 jaar, vader van een zoontje van 8 maand en me vader is fervent mountainbiker en iedere week zie je hem wel ergens in West-Vlaanderen mountainbiken. Ikzelf ben al gekend op paar fora ivm mijn Ford Focus II, maar nu hebben wij (me vrouw en ik) elk een fiets gekocht en die komt normaal gezien deze week binnen bij fietsenhandelaar Heny ! Dus spannende tijden...

Voor mezelf:

Afbeelding
TREK Elite 8.6


Wat ik reeds heb aangeschaft:

Afbeelding
Bontrager Race X Lite Bar Ends


Pedalen heb ik ook al, maar heb ze effen bekeken in de winkel zelf en zal later wel het type meedelen, ik kan je al gerust vertellen dat er van Shimano zijn... en eveneens ligt er in de winkel al een fietspomp klaar waar men tevens kan zien hoeveel bar er op je band zit...


Nu nog bezig met kijken voor een bidonhouder... en momenteel heb ik er voorlopig drie in me lijstje waaruit ik kan en wil kiezen:

- Bontrager XXX bidonhouder
- Bontrager Satellite Elite Sideswipe bidonhouder
- Bontrager RXL bidonhouder
Laatst gewijzigd door Dragunov op wo 19 jun 2013 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dragunov
Mountainbiker
Berichten: 215
Lid geworden op: di 21 mei 2013 03:58
Rijdt met: TREK Elite 8.6

Re: Dragunov is here!

Bericht door Dragunov »

Bar ends komen maar niet binnen...

Fiets zal maar voor volgende week zijn NORMAAL :(

Als ik gewoon fiets zonder bar ends laat monteren en schuif dan alles zelf op, zal ik dan in stuur imprints hebben van de bevestigingen van remmen, schifters en zo?

Bedankt!
Gebruikersavatar
Ghastly
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 19:27
Rijdt met: On-One ScandAl 29'er

Re: Dragunov is here!

Bericht door Ghastly »

als die daar maar eventjes op staan, mag dat normaal gezien geen probleem zijn! Niet wachten op de barends en knallen met die fiets!
Gebruikersavatar
Dragunov
Mountainbiker
Berichten: 215
Lid geworden op: di 21 mei 2013 03:58
Rijdt met: TREK Elite 8.6

Re: Dragunov is here!

Bericht door Dragunov »

Winkel is pas dinsdag open en eer ze die dan nog hebben klaargezet, zal het toch wel dinsdagavond worden denk ik zo...

Bezig met me Topologische maps van de Benelux aan het kopiëren van MapSource naar de EDGE 810, is toch al paar uur bezig om alles te kopiëren naar de SD kaart (169 kaarten - 517.8MB)
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Re: Dragunov is here!

Bericht door aresius »

Hmm, ik was hier een of ander exotisch model van fiets aan het verwachten, genaamd naar een of ander Russisch geweer :-?

... maar welkom :-D
en alvast veel plezier met je nieuwe bike (je vrouw ook)
Gebruikersavatar
Dragunov
Mountainbiker
Berichten: 215
Lid geworden op: di 21 mei 2013 03:58
Rijdt met: TREK Elite 8.6

Re: Dragunov is here!

Bericht door Dragunov »

Me nick is al heel oud en vrijwel overal gebruik ik zelfde nick, dus daarmee en was ook gedeeltelijk om mezelf voor te stellen.

Me vrouw heeft al haar fiets van zaterdag (25 mei 2013), ik normaal deze week.

Eerste kleine zaken zijn al gebeurd aan de fiets van me vrouw, de sticker van de winkel verwijderd, rest van de lijm weggekregen met WD-40 en de sticker die aan haar mandje hangt vooraan ook verwijderd.

Dus de fiets van me vrouw staat al zoals we het willen, weinig reclame, enkel merk en type fiets :)

Fiets ook al geregistreerd op site van Trek en gisteren (26 mei 2013) hebben we al fiets getest met fietskar eraan en ons klein ventje erin, rijdt ongelooflijk goed!!!

Maar goed, nu enkel nog wachten op de mijne en dan is het rijden geblazen (o)
Gebruikersavatar
Dragunov
Mountainbiker
Berichten: 215
Lid geworden op: di 21 mei 2013 03:58
Rijdt met: TREK Elite 8.6

Re: Dragunov is here!

Bericht door Dragunov »

Afbeelding
Garmin EDGE 810


Afbeelding
Garmin Routeerbare Topografische Kaart van de Benelux


Afbeelding
SanDisk microSDHC kaart 8GB


Ook nog volgende kaart is huis gehaald:

Afbeelding
Garmin City Navigator Europe NT


Vandaag (woensdag 29 mei 2013) volgend pakket binnengekregen:

Het pakket:

Afbeelding

De inhoud:

Afbeelding

Garmin opbergzak, de Silicon case en een Edge out front bike mount:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Dragunov is here!

Bericht door Reflex »

Gelieve de regels even door te lezen. De showroom is om je eigen fiets te laten zien. Niet de fiets van je vrouw en niet allerlei foto's van je garmin etc. Gewoon je fiets met de eventuele upgrades en een speclist.

Kijk ook eens om een echte foto te maken van je bike. Staat wat mooier :wink:
Gebruikersavatar
hANDYman
Mountainbiker
Berichten: 434
Lid geworden op: vr 10 jun 2005 20:31

Re: Dragunov is here!

Bericht door hANDYman »

hey,

de jong zene fiets is nog nie geleverd, een echte foto wordt wel moeilijk dan eh.

en wa kunnen die paar fotos van zene garmin en zene vrouwefiets u kwaad? 't is zijn topic eh.

niet raar de de activiteit op 't forum zo verminderd is :-"
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Dragunov is here!

Bericht door Reflex »

De Showroom is er speciaal voor om je eigen fiets te laten zien. Niet om jezelf voor te stellen en alles te laten zien wat je hebt gekocht. Hier zijn andere topics voor. Dit staat allemaal in de regels beschreven van de Showroom. Overigens is zijn fiets wel degelijk geleverd als ik het goed heb.
Plaats reactie