Cannondale Flash Carbon 3 29er nieuwe foto's P3

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
Corleone
Mountainbiker
Berichten: 750
Lid geworden op: za 05 sep 2009 14:23
Rijdt met: Niner air,scott genius 730,Cannondale moterra

Bericht door Corleone »

G-m@n. schreef:en als je nog meer plezier wil beleven aan je fiets steken er als er de mogelijkheid is eerst een lichte wielset in, maakt een wereld van verschil :wink:
Klopt!!Ik heb de gold race van stans notubes ,rijden zalig!
Kdenk dat m'n fiets nu zo'n 9kg weegt.
Jannemanneke
Mountainbiker
Berichten: 585
Lid geworden op: wo 06 jun 2007 18:27
Rijdt met: Vragen via PB worden niet meer beantwoord.

Bericht door Jannemanneke »

Corleone schreef:
G-m@n. schreef:en als je nog meer plezier wil beleven aan je fiets steken er als er de mogelijkheid is eerst een lichte wielset in, maakt een wereld van verschil :wink:
Klopt!!Ik heb de gold race van stans notubes ,rijden zalig!
Kdenk dat m'n fiets nu zo'n 9kg weegt.
Als je een pluimpje bent zullen dat wel super wieltjes zijn. Met m'n 71 kg durf ik die dingen (die een max. rijdersgewicht van 77 kg hebben) toch niet steken tijdens een afdaling in de Alpen ofzo hoor.

In mijn F29 komen Mavic SLR wielen. Effectief setgewicht van 1.640 gr en geen beperking op rijdersgewicht. Perfect compromis tussen sterkte en gewicht, me dunkt. ;)
rex 111
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: za 20 dec 2008 20:43
Rijdt met: Specialized Stumpjumper HT

Bericht door rex 111 »

Rij nu een jaar met de NoTubes Gold, zowel marathons, XCO en training en de wielen zijn super en geven geen krimp. Zelfs al enkele serieuze spetters mee gedaan dit jaar en ze blijven super en oooooooooo zo licht.

Ik weeg wel maar 64 kg, misschien blijven ze bij zwaardere bikers niet zo stevig.
Gebruikersavatar
Corleone
Mountainbiker
Berichten: 750
Lid geworden op: za 05 sep 2009 14:23
Rijdt met: Niner air,scott genius 730,Cannondale moterra

Bericht door Corleone »

Jannemanneke schreef:
Corleone schreef:
G-m@n. schreef:en als je nog meer plezier wil beleven aan je fiets steken er als er de mogelijkheid is eerst een lichte wielset in, maakt een wereld van verschil :wink:
Klopt!!Ik heb de gold race van stans notubes ,rijden zalig!
Kdenk dat m'n fiets nu zo'n 9kg weegt.
Als je een pluimpje bent zullen dat wel super wieltjes zijn. Met m'n 71 kg durf ik die dingen (die een max. rijdersgewicht van 77 kg hebben) toch niet steken tijdens een afdaling in de Alpen ofzo hoor.

In mijn F29 komen Mavic SLR wielen. Effectief setgewicht van 1.640 gr en geen beperking op rijdersgewicht. Perfect compromis tussen sterkte en gewicht, me dunkt. ;)
Kweeg 72kg,zolang ik nie verdik bennek safe :-D
Gebruikersavatar
Chimaera
Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 19 jul 2005 11:10
Rijdt met: Flash Carbon 3 29er, Cannondale Supersix 105

Bericht door Chimaera »

G-m@n. schreef:en als je nog meer plezier wil beleven aan je fiets steken er als er de mogelijkheid is eerst een lichte wielset in, maakt een wereld van verschil :wink:
da weet ik wel zenne, da zal dan ook de eerste "echte" upgrade worden. Weet enkel nog nie goe wat, velgen worden al zeker crestjes maar de rest ...
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

Amercan classic naafjes bollen naar't schijnt super!! en zijn nog licht ook!!
Gebruikersavatar
Chimaera
Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 19 jul 2005 11:10
Rijdt met: Flash Carbon 3 29er, Cannondale Supersix 105

Bericht door Chimaera »

Stalen Worm schreef:Amercan classic naafjes bollen naar't schijnt super!! en zijn nog licht ook!!
ook al goeie dingen over gehoord. Maar nog geen lefty naaf hé.

Had ergens bij een duitse online shop een setje zien staan voor minder dan €600 maar vind het nimeer terug.

DT240 lefty voor en DT240 achter, sapim cxray spaken en Crest velgen
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

Chimaera schreef:
Stalen Worm schreef:Amercan classic naafjes bollen naar't schijnt super!! en zijn nog licht ook!!
ook al goeie dingen over gehoord. Maar nog geen lefty naaf hé.

Had ergens bij een duitse online shop een setje zien staan voor minder dan €600 maar vind het nimeer terug.

DT240 lefty voor en DT240 achter, sapim cxray spaken en Crest velgen
volgens Rob swooth vanmiddag komt die half januari uit!!
heb nog ff getwijfeld om te wachten, maar uiteindelijk, mede doorda op de epic ook een DT240S naaf heb zitten op de Lefty, toch maar weer hiervoor gekozen!
Gebruikersavatar
Chimaera
Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 19 jul 2005 11:10
Rijdt met: Flash Carbon 3 29er, Cannondale Supersix 105

Bericht door Chimaera »

gevonden

http://www.actionsports.de/de/Laufraede ... 36361.html

heb echter geen ervaring met de bouwkwaliteiten van deze shop.

ff voor de lol het vergelijk gemaakt via de site van Frieke - prijs €1005 en 1471gr. De bouwkwaliteiten van Ernie zijn allom gekend maar voor zo'n prijsverschil zou ik de gok wel durven maken.

In de flux zaten wielen van bij R2bikes en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Mss keer ik daar wel terug ( voor en achter met een Tune naafje)

Maar tis nog nie voor direct. Ik heb wel de tijd om evt. te wachten op de AC lefty naaf :-)
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

das gene zotte prijs!!
Plaats reactie