nieuw dingetje

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
delavega
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 22 sep 2011 17:23
Rijdt met: ghost amr 7700

nieuw dingetje

Bericht door delavega »

hey hey heb iets nieuw in elkaar gestoken geef jullie ongezouten mening maar
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de stuurbuis moet ik nog afdoen maar wil eerst zeker zijn van de houding
qinnie
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: za 02 okt 2010 09:11
Rijdt met: Nog in opbouw

Bericht door qinnie »

Supermooi frame! Ik zou enkel die rode SRAM sticker verwijderen en voor een zwart stuur gaan :)
Gebruikersavatar
delavega
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 22 sep 2011 17:23
Rijdt met: ghost amr 7700

Bericht door delavega »

sticker is ma tijdelijke bescherming zoek noa een gepast neopreen stuk voor carbon beter te beschermen en stuur zou me der tijd ook nog carbon worden
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

Niet SUPERmooi, maar zeker niet SPUUGlelijk.
Neutraal dus :-D
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

Als het toch een ongezouten mening mag zijn. Ik vind het wel spuuglelijk. Er zit nergens iets van samenhang in de fiets. Mooi glanzend frame met een mat zwarte voorvork. Blauwe stickers op de wielen met een rood zadel en rode sticker op de achterbrug en een wit stuur. Vervolgens nog een groene sticker op het frame en de bidonhouders met wit. Ik zou het of allemaal zwart/wit, Zwart/Blauw of Zwart/Rood maken.
Gebruikersavatar
delavega
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 22 sep 2011 17:23
Rijdt met: ghost amr 7700

Bericht door delavega »

Reflex schreef:Als het toch een ongezouten mening mag zijn. Ik vind het wel spuuglelijk. Er zit nergens iets van samenhang in de fiets. Mooi glanzend frame met een mat zwarte voorvork. Blauwe stickers op de wielen met een rood zadel en rode sticker op de achterbrug en een wit stuur. Vervolgens nog een groene sticker op het frame en de bidonhouders met wit. Ik zou het of allemaal zwart/wit, Zwart/Blauw of Zwart/Rood maken.
ja das wel waar ma de wielen worden nog xt wielen het stuur word nog carbon (zwart) de rode sram gaat er nog af voor neopreenbescherming nja en tzadel is mij echt te gemakkelijk :-) en de stickertjes is ma iet klein weet ni wak zou doen zou wel iets willen ma weet ni wa
Plaats reactie