Giant XTC Composite '04 - diederman

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Plaats reactie
diederman
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: di 25 apr 2006 03:02
Rijdt met: Turner flux ‘08

Giant XTC Composite '04 - diederman

Bericht door diederman »

Gegroet jongens en meisjes, even voorstellen

Ik ben al een tijdje geregistreerd op dit forum maar heb er nog niet veel gebruik van gemaakt. K heb vroeger veel gemountainbiked maar sinds een paar jaar enkel bezig geweest met biketrial.
Nu wil ik weer beginnen mountainbiken. M'n trek 7000 (waar ik zeer graag mee reed) heeft een fout parkeermanouvre van de auto helaas niet overleefd en heb dan maar besloten om een nieuw fietsje op te bouwen met voornamelijk 2dehands onderdelen en overnamedelen van m'n trek.

Vork, drivetrain/pedalen en stuur/stuurpen heb ik overgenomen van m'n vorige bike. Crankstel wil ik upgraden wanneer de tandwielen op zijn.

Wielen/frame/zadelpen/zadel/remmen zijn 'mooie okkasies'

In de nabije toekomst wil ik nog Wellgo magnesium pedalen en een deftig balhoofdsetje monteren, voorste remleiding fatsoenlijk routen en die roeste vijzen uit de stuurpen vervangen 8)

Gewicht approx. 10,4 kg op de niet al te nauwkeurige boerenweegschaal van schoonvader, wat ietsje meer is dan ik verwacht had.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

enjoy,

Diederik
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

zeer mooi tof bakske
Gebruikersavatar
Moony_be
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 07 mei 2008 16:59
Rijdt met: giant xtc composite 2011 x.0
Contacteer:

Bericht door Moony_be »

Schoon machien , heb dezelfde ;-)
diederman
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: di 25 apr 2006 03:02
Rijdt met: Turner flux ‘08

Bericht door diederman »

aha leuk, prentje?
Plaats reactie