Duratec sonix CX3 Update pag 6

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Hubertje schreef:ik wacht nog ff op de pics met een echte vork ;)
Drm post ik nog geen volledige fotos :wink:
Gebruikersavatar
absalon
Mountainbiker
Berichten: 1845
Lid geworden op: do 24 aug 2006 17:43
Rijdt met: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt
Contacteer:

Bericht door absalon »

heel mooie bike
Gebruikersavatar
tarzan2
Mountainbiker
Berichten: 488
Lid geworden op: ma 20 dec 2004 13:29
Rijdt met: Reven

Bericht door tarzan2 »

Heel mooie bike!
Geen eenheidsworst en daar hou ik wel van. Ook de kabelbegeleiding vind ik zeer knap uitgedacht op je frame. Ik hoop dat de lagers van uw cranckstel het een beetje uithouden want daarover hoor ik niet zo goede commentaren.

Verder had ik de bike mooier gevonden met V's maar dat is persoonlijk.

veel plezier ermee!
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Vala vlo is al een keer getest geweest.
Eerst en vooral vloog ik vooruit lekker licht vergeleken met mijne thompson 10kg en een beetje vgl met meer dan 14 kilo. :P

Schakelen deed ie perfect maar er is een schakeltje in de ketting die niet 100% (ketting durfde eens doorslaan) Ketting gekuist met industriele reiniger was al veel beter maar tis nog niet 100% morgen keer bin doen bij de veloboer.
Dan de remmen, remmen deden ze goed (voor degenen die wilden van de minis)(downhill heb ik ze wel niet getest) wnr men schijven wel vuil en nat waren na een modderige pasage maakten ze wel redelijk veel lawaai terwijl ik remde. Slepen hebben ze effe gedaan in na een heel modderige strook.
Kheb het gevoel dak nog veel plezier aan me velotje gaan hebben. :wink:

Die tijdelijk vork was echt wel droog die rammelde heeltijd hij kost de rest van de fiets en men rijstijl echt niet aan. Tis bijna na nieuwjaar e :P

grtz roy
Gebruikersavatar
nebraz
Mountainbiker
Berichten: 1797
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 01:13
Rijdt met: Cannondale Rush Carbon Si 2
Contacteer:

Bericht door nebraz »

Heb je ondertussen deze remmen al uitvoerig getest? Downhill?
En heb je al foto's van de volledige bike? :P
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

nebraz M/29j. schreef:Heb je ondertussen deze remmen al uitvoerig getest? Downhill?
En heb je al foto's van de volledige bike? :P
Downhill heb ik ze nog niet getest dit zal voor even achter nieuwjaar zijn nu leren voor de examens na nieuwjaar. Fotos van de volledige bike zullen online staan na nieuwjaar als vork binnen is. :wink:

ik hou jullie op de hoogte :wink:
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

Wel een beetje oppassen met dat "anti-chainsuck" spullement. Ik heb daar vroeger een frame mee om zeep geholpen. Ijverig berop aan het peren en ketting toch vast en meegetrokken met "systeem" en al :-? #-o
Gevolg: Barst in frame :(

Nice bike trouwens 8)
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Flip FSR schreef:Wel een beetje oppassen met dat "anti-chainsuck" spullement. Ik heb daar vroeger een frame mee om zeep geholpen. Ijverig berop aan het peren en ketting toch vast en meegetrokken met "systeem" en al :-? #-o
Gevolg: Barst in frame :(

Nice bike trouwens 8)
Kzal er op letten maar kzal al redelijk power moeten hebben da nog en kloek ding zo te zien. :wink:

Na de examens hoop ik men vorkje te hebben, en dan volgen er zo vlug mogelijk fotos.

grtz roy
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Jep hij is 95% af de vork zit erop en rijd wel goed. Kheb hem keer getest in dudzele. Alleen de kabel van de schijfrem moet nog ingekort worden en de achterste moet eens ontlucht worden.
Er volgen zo rap mogelijk fotos ma tzal waarsch voor woensdag zijn.
Ja die lagers begin al lichte speling te vertonen en ze kraken al tha niet meer lang duuren voor er skf in zit ze wukek buchtlagers die originele.

grt roy
werner hermans
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: zo 02 jan 2005 19:26
Rijdt met: Duratec sonix

Bericht door werner hermans »

Ik heb bij mijn Sonix-frame dat anti-chainsuck plaatje eraf gehaald, het werkt niet echt als je chain echt suckt en dan trek je je ketting vast tussen het plaatje en je tandwiel.
Plaats reactie