Specialized Epic Fsr 2012 26"

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Plaats reactie
sven01001
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: za 18 mei 2013 15:00
Rijdt met: Giant xtc 3 (occasie aangeschaft), recent hydraulische schijfremmen aangekocht nog ni gemonteerd

Specialized Epic Fsr 2012 26"

Bericht door sven01001 »

Vandaag een nieuwe aankoop gedaan, een tweedehandse Specialized Epic Fsr die door de vorige eigenaar al voorzien is van Ztr Crest wielen met Hope naven en achterderrailleur van Xt.
Waarde fiets met alle upgrades is € 4600 gekocht voor € 475.
Dus goede koop gedaan.

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Specialized Epic Fsr 2012 26"

Bericht door Free_ltd »

Prachtig exemplaar. Het is idd geen geld. Maar die lage prijs is te verklaren door die 26". Tegenwoordig geraken die 26" nog moeilijk verkocht, waardoor die lage prijzen. Voor liefhebbers van 26" zijn mooie tijden aangebroken op de occasiemarkt. :-D

Maar ge gaat hier zeker veel plezier mee hebben.
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Re: Specialized Epic Fsr 2012 26"

Bericht door roger »

Prachtig koopje,mij maakt het ook niks uit om nog met 26'wielen te rijden.Vooral je hebt een fullsuspension dus comfort heb je sowie zo.
29' zal wel beter rijden op voorwaarde dat je lichte wielen hebt,maar om daar nu terug een investering te doen van duizende euro's zie ik direct nog niet zitten.

Wat maakt het uit dat je enkele minuten minder snel bent,zolang je geen wedstrijden doet zie ik het nut van 29'wielen niet in.

Veel plezier er mee.
sven01001
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: za 18 mei 2013 15:00
Rijdt met: Giant xtc 3 (occasie aangeschaft), recent hydraulische schijfremmen aangekocht nog ni gemonteerd

Re: Specialized Epic Fsr 2012 26"

Bericht door sven01001 »

Iemand die dit soort model en kleuren combo heeft, heb nl mijn fiets noodgedwongen moeten wegdoen maar zeer veel spijt van daarom zoek ik terug dit model en kleur
ATI
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: do 22 jul 2010 20:32

Re: Specialized Epic Fsr 2012 26"

Bericht door ATI »

Das wel zot voor die prijs, persoonlijk rijd ik liever met 26inch wielen. =D>
Hele mooie fiets, daar zal je veel geniet van hebben.
Plaats reactie