Kona HeiHei en Kahuna / Scott speedster gravel

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Kona HeiHei en Kahuna / Scott speedster gravel

Bericht door Jumping Jack »

Ergens begin vorig jaar deze fiets overgenomen van het toenmalige Granville Factory Team. Het is de voormalige fiets van Lucas Malezsewki, huidig Belgisch en Europees kampioen bij de junioren. Op deze fiets werd hij Belgisch kampioen bij de nieuwelingen in 2017.
Volledig carbon, rockshox SID vork, KCNC stuur, -pen en zadelbuis, DT Swiss XR1501 Spline One wielen met 240 naven, XT M8000 groepset.

Met andere woorden: aan het materiaal zal het niet liggen. Maar mijn prestaties zijn toch net iets minder bewonderenswaardig :-D . Maar plezier is er des te meer!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Jumping Jack op do 28 okt 2021 12:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: Granville Fuse / Kona Hei Hei

Bericht door Jumping Jack »

Nieuw speelgoed in huis: een Kona Hei Hei Race DL (modeljaar 2017). Heerlijke fiets!

XX1 Crank, XO1 derailleur, Magura MT7 remmen, Transfer Dropper, ZTR Crest en Arch velgen, RS Reba vork (100mm) en Monarch RL demper.

Afbeelding
Afbeelding
firly
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 15 apr 2018 18:40

Re: Granville Fuse / Kona Hei Hei

Bericht door firly »

Knappe Kona =D> , veel rijplezier!
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: Granville Fuse / Kona Hei Hei

Bericht door Jumping Jack »

Nieuwe bandjes op de Kona :bounce:
Nu nog eens uitkijken voor een 120mm vork...

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: Granville Fuse / Kona Hei Hei

Bericht door Jumping Jack »

Ik zat al langer te spelen met het idee om een gravelfiets in huis te halen om de ritjes rond de deur te doen (weinig echt mtb aan) en om in de winter ook iets meer verharde paden mee te pakken (t was de laatste tijd wel erg modderig aan het worden), en dat is er eindelijk ook van gekomen. Ik heb een Scott Speedster Gravel 30 gekocht, die toevallig in mijn maat op voorraad was (een unicum in deze tijden). Daarom ook de Granville verkocht, 4 fietsen werd wat te veel van het goede :-) .

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: Granville Fuse / Kona Hei Hei

Bericht door Jumping Jack »

Ondertussen al nieuwe wielen en banden (de standaard banden konden niet tubeless gemonteerd worden)...

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Kona HeiHei en Kahuna / Scott speedster gravel

Bericht door Jumping Jack »

Allez, om de fully in de winter wat te ontzien (lagers zien hard af in het slijk) heb ik weer een hardtail in huis... In deze tijden van schaarste toch een leuke fiets op voorraad gevonden en het is weer een Kona :bounce: .

Een Kahuna 2022, alu frame met Recon-vork en 12-speed deore. Geen hardcore race-machien maar naar aloude Kona-traditie een speels fun-fietsje!

Afbeelding
Plaats reactie