Kona Hei Hei 100 ! UPDATE

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
Toon_D
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 22 jul 2008 23:44
Rijdt met: Scott genius 700 Supreme, Cannondale Chase I

Bericht door Toon_D »

Hehe thx,

Ondertussen is het een ritchey WCS wet black riser stuur geworden. Aangezien ik sinds het falen van mijn stuur niet meer het volle vertrouwen heb ik al die carbon toestanden :D
Laatst gewijzigd door Toon_D op di 31 mei 2011 21:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
-Tomme-
Mountainbiker
Berichten: 233
Lid geworden op: ma 14 apr 2008 17:03
Rijdt met: Kraft HT carbon

Bericht door -Tomme- »

knappe bike man!
Gebruikersavatar
Toon_D
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 22 jul 2008 23:44
Rijdt met: Scott genius 700 Supreme, Cannondale Chase I

Bericht door Toon_D »

UPDATE!

Nieuwe ketting + cassette + Vtandwiel.
Lekker veel bling, en veel te veel kleuren door elkaar :P
Tijd om eens blauwe snelsluiters te vinden... :roll:
Gebruikersavatar
Dacuba
Mountainbiker
Berichten: 2504
Lid geworden op: wo 03 mar 2010 20:25
Rijdt met: Trek ProCaliber 9.7 2017, Trek Emonda ALR5 2018

Bericht door Dacuba »

Staan u handvatten ni verkeerd?
Gebruikersavatar
Thomas Van Gorp
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 21:57
Rijdt met: Kona unit en Rocky mountain vertex

Bericht door Thomas Van Gorp »

Wat zijn u bevindingen over de wielen? (Naven voldoende afgedicht, stijf genoeg, goed gespaakt,...)
qinnie
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: za 02 okt 2010 09:11
Rijdt met: Nog in opbouw

Bericht door qinnie »

Gebruikt ge iets speciaals om die onderdelen zo hard te doen blinken?
Gebruikersavatar
Toon_D
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 22 jul 2008 23:44
Rijdt met: Scott genius 700 Supreme, Cannondale Chase I

Bericht door Toon_D »

Dacuba schreef:Staan u handvatten ni verkeerd?
Nope...
Wat zijn u bevindingen over de wielen? (Naven voldoende afgedicht, stijf genoeg, goed gespaakt,...)
Tgoh, ik heb na 1 regenrit alle lagers moeten vervangen. De body is ook niet super afgedicht, maar ze bollen wel superlicht!
Vanuit bikediscount waren ze nog behoorlijk goed gespaakt, enkel heb ik ze enorm veel moeten bijtrekken. Er kwamen ook behoorlijk snel slagen in het wiel, welke ik er steeds heb uitgecenterd. Moest je zo'n wielset bij Hilset of Ernie Frieke laten spaken, heb je volgens mij veel minder last en is het de meerprijs wel waard...
Gebruikersavatar
racerke600
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 10 jan 2011 12:55
Rijdt met: Kona Big Kahuna / Gazelle SPN 1

Bericht door racerke600 »

Toon_D schreef:
Dacuba schreef:Staan u handvatten ni verkeerd?
Nope...
Wat zijn u bevindingen over de wielen? (Naven voldoende afgedicht, stijf genoeg, goed gespaakt,...)
Tgoh, ik heb na 1 regenrit alle lagers moeten vervangen. De body is ook niet super afgedicht, maar ze bollen wel superlicht!
Vanuit bikediscount waren ze nog behoorlijk goed gespaakt, enkel heb ik ze enorm veel moeten bijtrekken. Er kwamen ook behoorlijk snel slagen in het wiel, welke ik er steeds heb uitgecenterd. Moest je zo'n wielset bij Hilset of Ernie Frieke laten spaken, heb je volgens mij veel minder last en is het de meerprijs wel waard...
mooie fietsje, en inderdaad grijs/wit/blauw = nice

was ook eerst aan het kijken voor een setje met die naven en ztr crest velgen. uiteindelijk toch niet gedaan en voor de shimano WT-75 gegaan. ok niet zo licht maar ik hoop wel degelijk. (ben nog in blijde verwachting)

hoe bevallen de banden eigenlijk? ik heb hier nu race kings 2.0 klaarliggen voor m'n nieuwe wielsetje. geen UST maar de gewone, ik hoop ze dicht te krijgen met nozisch.

grtz
Gebruikersavatar
Toon_D
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 22 jul 2008 23:44
Rijdt met: Scott genius 700 Supreme, Cannondale Chase I

Bericht door Toon_D »

racerke600 schreef:
Toon_D schreef:
Dacuba schreef:Staan u handvatten ni verkeerd?
Nope...
Wat zijn u bevindingen over de wielen? (Naven voldoende afgedicht, stijf genoeg, goed gespaakt,...)
Tgoh, ik heb na 1 regenrit alle lagers moeten vervangen. De body is ook niet super afgedicht, maar ze bollen wel superlicht!
Vanuit bikediscount waren ze nog behoorlijk goed gespaakt, enkel heb ik ze enorm veel moeten bijtrekken. Er kwamen ook behoorlijk snel slagen in het wiel, welke ik er steeds heb uitgecenterd. Moest je zo'n wielset bij Hilset of Ernie Frieke laten spaken, heb je volgens mij veel minder last en is het de meerprijs wel waard...
mooie fietsje, en inderdaad grijs/wit/blauw = nice

was ook eerst aan het kijken voor een setje met die naven en ztr crest velgen. uiteindelijk toch niet gedaan en voor de shimano WT-75 gegaan. ok niet zo licht maar ik hoop wel degelijk. (ben nog in blijde verwachting)

hoe bevallen de banden eigenlijk? ik heb hier nu race kings 2.0 klaarliggen voor m'n nieuwe wielsetje. geen UST maar de gewone, ik hoop ze dicht te krijgen met nozisch.

grtz
De racekings zijn de beste banden die ik tot nu toe al gehad heb (hiervoor schwalbe nn en rara, hutchinson python,...) Ze verbazen me steeds weer :D de racekings hebben me toch nog nooit doen verrassen.
mtbdriver
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: ma 21 apr 2008 19:18
Rijdt met: Is powered by SRAM

Bericht door mtbdriver »

Bijzonder strakke Kona! =D>
Wielen staan er ook leuk in. Vind de kleurtjes erg leuk bij het frame passen.
Wel nog efkes die avatar aanpassen he :P
Plaats reactie