Bulls Copperhead 3 getuned!!!

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
profi
Mountainbiker
Berichten: 818
Lid geworden op: wo 03 nov 2004 16:43
Rijdt met: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Bericht door profi »

El Perro Diablo schreef:Ik zien veel rood, door een tomat gereden of zo, of was't de kat van de geburen???
El Perro , ik denk we oud aan het worden zijn , al die kleurboeken das ons ding niet , sober en degelijk met een aksentje , maar oke ieder zen ding :wink:
Bulls XT
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 24 nov 2008 16:32
Rijdt met: Bulls Copperhead 3 xt

Bericht door Bulls XT »

El perre of hoe het ook mag zijn

ieder zijn ding en als je iemands bike zwart zit te maken dan zit je hier op het verkeerde adres manneke verstaan!!!

tja die rode kabels dat is nu wéér iets anders hé ma ik vind het wel tof zo!!
daarmee wie moet er mee rijden jullie of ik éh!!!!
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

Bulls XT schreef:El perre of hoe het ook mag zijn

ieder zijn ding en als je iemands bike zwart zit te maken dan zit je hier op het verkeerde adres manneke verstaan!!!
ge weet ni waar ge aan begint nu :lol:
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Bulls XT schreef:El perre of hoe het ook mag zijn

ieder zijn ding en als je iemands bike zwart zit te maken dan zit je hier op het verkeerde adres manneke verstaan!!!

tja die rode kabels dat is nu wéér iets anders hé ma ik vind het wel tof zo!!
daarmee wie moet er mee rijden jullie of ik éh!!!!
Ge kunt natuurlijk niet verwachten dat je alleen lovende commentaar krijgt als je je fiets tentoon komt stellen he. :wink:
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Bulls XT schreef:El perre of hoe het ook mag zijn

ieder zijn ding en als je iemands bike zwart zit te maken dan zit je hier op het verkeerde adres manneke verstaan!!!

tja die rode kabels dat is nu wéér iets anders hé ma ik vind het wel tof zo!!
daarmee wie moet er mee rijden jullie of ik éh!!!!
Ik denk dat ge eens goed moet lezen, ik had tot hiertoe nix fout over uwen foorbak gezegd, enkel dat er wa veel rood inzit, en da's nix overdreven. Als ge niet tegen kritiek kunt, dan moet ge uw prutsen voor uzelf houden, en als ge denk dat ge mij gaat zeggen wat ik wél en niet moet doen en waar, dan denk ik dat GIJ op't verkeerde adres zit bazeke...

Ik zou beginnen met een toontje lager te zingen als ik u ne goede raad mag geven.

Afbeelding
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Misschien kunde uwe nick nog aanpassen en in plaats vanXT ; HIT achter uwe nick zetten

Bulls Hit

Afbeelding


El Perre of zoiets....Afbeelding
Gebruikersavatar
radical
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: wo 23 jun 2004 23:10
Rijdt met: hide-in-the-dark
Contacteer:

Bericht door radical »

Testosteron en lange tenen yaaaaaaay

Maar dieje poploc... dieje poploc! :P

Afbeelding
Bulls XT
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 24 nov 2008 16:32
Rijdt met: Bulls Copperhead 3 xt

Bericht door Bulls XT »

Ja ma néé dat is het nét iedereen geeft hier wat lovend commentaar en dan begint gij over die tomat en de buurman zijn né kat ja dan denk ik dat ge me daar mee wilt beledigen of wat zo komt da over bij mij dus!!!
cyclebot
Mountainbiker
Berichten: 601
Lid geworden op: vr 06 nov 2009 12:08
Rijdt met: cube acid

Bericht door cyclebot »

radical schreef:Maar dieje poploc... dieje poploc! :P

Afbeelding
ik vroeg mij al af wat dat daar stond te doen
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Bulls XT schreef:Ja ma néé dat is het nét iedereen geeft hier wat lovend commentaar en dan begint gij over die tomat en de buurman zijn né kat ja dan denk ik dat ge me daar mee wilt beledigen of wat zo komt da over bij mij dus!!!
Nope, ik wil jou of je fiets helemaal NIET beledigen, ik zeg op een voor mij deftige manier mijn gedacht, (te) veel rood, maar smaken verschillen, IK hoef uwe velo NIET mooi te vinden, gij wél....

Door uwe fiets hier te posten ben je nieuwsgierig naar de reactie's, die moeten niet per force lovend zijn, er zal sowieso wél wat comment op komen of alleman zit je te beliegen.....

Als ik hier ne foto van mijn vrouw post, dan mag ik toch ook niet verwachten dat alleman gaat zeggen "wat een lekker wijf", ze is 40, dus de kans dat er een paar keer "oud wijf" komt is groot....da's de keuze die je maakt met foto's posten.....

Op de positie van je vorkblokering zal ook nog wel comment komen, maar mss breekt die al af bij de 1ste val en is het niet meer nodig, maw, critiek kan positief zijn, ge kunt er wat van leren....

Als gij uwe fiets da bomb vindt, da's het voornaamste dude, wat ik of anderen ervan vinden, is bijzaak.
Plaats reactie