Kou en fietsbroek ?

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Gebruikersavatar
zefii
Mountainbiker
Berichten: 1964
Lid geworden op: di 09 okt 2007 21:11
Contacteer:

Bericht door zefii »

ik heb zo'n lange broek zonder zeemvel en daar doe ik een korte onder en warm-up ik heb niet meer koud
Gebruikersavatar
Bart
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: ma 26 mar 2007 20:53
Rijdt met: Specialized s-works HT 2010
Contacteer:

Bericht door Bart »

Ik doe gewoon beenstukken aan onder mijn lange broek, kost niet veel en is lekker warm...
grts

Bart
Gebruikersavatar
_alain_
Mountainbiker
Berichten: 5929
Lid geworden op: di 13 mar 2007 20:49
Rijdt met: ¿que?

Bericht door _alain_ »

Endura Singletrack lange broek.
BeeMeRke
Mountainbiker
Berichten: 222
Lid geworden op: za 29 mei 2010 12:03
Rijdt met: CUBE

Bericht door BeeMeRke »

Funky242 schreef:
BeeMeRke schreef:Vorige winter bij -12 nog met gewone lange broek gereden en benen ingesmeerd met een warm-up zalf. Heb de 3de van op volgende link : http://www.qmsportscare.com/products.aspx

Groeten.
Geeft dat geen onaangenaam plakkerig gevoel als je zo'n zalfje smeert en er dan een lange broek op aandoet ? En helpt dat ook bij een korte broek ? Lijkt me wel leuk om met korte broek te rijden en toch warme benen te hebben.
Die zalven worden vrij snel opgenomen door de huid dus dat valt heel goed mee vind ik. Broek gaat eigenlijk beter aan, hehe.

Groeten.
loogo
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: di 25 okt 2011 10:23
Rijdt met: specialized chamber 2011

Bericht door loogo »

Bij mij is het thermo loopbroek en daarboven korte fietsbroek, meestal zelf te warm :)

loopbroeken in verschillende diktes en maten spotgoedkoop in deca ;)
Gebruikersavatar
gunther.kint
Mountainbiker
Berichten: 333
Lid geworden op: di 31 mei 2011 21:40
Rijdt met: Cube Elite HPC Pro
Contacteer:

Bericht door gunther.kint »

ThaDoc schreef:Kheb thermisch ondergoed van den Aldi om onder mijn lange broek te dragen. Voldoet voor mij.
Dat spul van den aldi en liddle is écht goed! Ik heb die handschoene (Lidle) en bij vriestemperaturen zweet ik nog snel.
Maar voor broeken zou ik het niet aanraden, je gat zal niet blij zijn met z'n zeemvel #-o
sirksael
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 21 sep 2011 13:46
Rijdt met: Cannondale flash 2

Bericht door sirksael »

Bart schreef:Ik doe gewoon beenstukken aan onder mijn lange broek, kost niet veel en is lekker warm...
grts

Bart
+1
gert13
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 12 okt 2011 21:01
Rijdt met: Thompson XC680

Bericht door gert13 »

gunther.kint schreef:
ThaDoc schreef:Kheb thermisch ondergoed van den Aldi om onder mijn lange broek te dragen. Voldoet voor mij.
Dat spul van den aldi en liddle is écht goed! Ik heb die handschoene (Lidle) en bij vriestemperaturen zweet ik nog snel.
Maar voor broeken zou ik het niet aanraden, je gat zal niet blij zijn met z'n zeemvel #-o
Morgen thermisch ondergoed in de ALDI! 11,99€ dacht ik voor broek en lijfke
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Bericht door Speedy G. »

gert13 schreef:
gunther.kint schreef:
ThaDoc schreef:Kheb thermisch ondergoed van den Aldi om onder mijn lange broek te dragen. Voldoet voor mij.
Dat spul van den aldi en liddle is écht goed! Ik heb die handschoene (Lidle) en bij vriestemperaturen zweet ik nog snel.
Maar voor broeken zou ik het niet aanraden, je gat zal niet blij zijn met z'n zeemvel #-o
Morgen thermisch ondergoed in de ALDI! 11,99€ dacht ik voor broek en lijfke
Er staat ook al thermisch ondergoed te koop in de Zeeman.
4,49 EUR als ik mij niet vergis voor een hemdje. De broek heb ik de prijs niet van gezien.
Wel geen idee van de kwaliteit.
Plaats reactie