nieuwe mtb

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
jaccovms
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 30 mar 2011 19:49
Rijdt met: merida of cube of specialized.

Bericht door jaccovms »

ok ik ga denk ik kijken naar de kant van cube of specialized
:-D :-D :-D :-D
need for speed
Mountainbiker
Berichten: 1082
Lid geworden op: zo 06 feb 2011 15:18
Rijdt met: open 0-10

Bericht door need for speed »

jaccovms schreef:ok ik ga denk ik kijken naar de kant van cube of specialized
:-D :-D :-D :-D
diene 29 CARVE is heel goed
Gebruikersavatar
gunther.kint
Mountainbiker
Berichten: 333
Lid geworden op: di 31 mei 2011 21:40
Rijdt met: Cube Elite HPC Pro
Contacteer:

Bericht door gunther.kint »

Die specialized zou ik helemaal niet nemen... (29'ers in die prijsklasse zijn niet echt goed, zeker niet van een duurder merk als specialized) Cube bied veel fiets voor een goede prijs. Kijk daar eens naar.

Succes verder :D
jaccovms
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 30 mar 2011 19:49
Rijdt met: merida of cube of specialized.

Bericht door jaccovms »

maar is de bijv specialized rockhopper expert ook niet goed dan
jaccovms
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 30 mar 2011 19:49
Rijdt met: merida of cube of specialized.

Bericht door jaccovms »

mischien is een cube 29er ook wel leuk
Gebruikersavatar
gunther.kint
Mountainbiker
Berichten: 333
Lid geworden op: di 31 mei 2011 21:40
Rijdt met: Cube Elite HPC Pro
Contacteer:

Bericht door gunther.kint »

Is op zich geen slechte fiets, specialized is een goed merk. Maar de afmontage is waar je op zult vloeken na een tijdje. Deore derrie's hebben bij mijn eerste mountainbike 2 maand meegegaan #-o

http://www.cube.eu/29er/ltd-pro-29/

deze vind ik persoonlijk super voor z'n geld! 1050 euro ongeveer. Je krijgt hier XT voor, 29'ers, reba vork. Bij specialized krijg je een stuk minder omwille van het merk :roll: (maar dat is mijn mening hé)
need for speed
Mountainbiker
Berichten: 1082
Lid geworden op: zo 06 feb 2011 15:18
Rijdt met: open 0-10

Bericht door need for speed »

gunther.kint schreef:Die specialized zou ik helemaal niet nemen... (29'ers in die prijsklasse zijn niet echt goed, zeker niet van een duurder merk als specialized) Cube bied veel fiets voor een goede prijs. Kijk daar eens naar.

Succes verder :D

specialized duur merk lol
zijn er die duurder zijn
dus ge heb al op zo ne carve gereden
Gebruikersavatar
gunther.kint
Mountainbiker
Berichten: 333
Lid geworden op: di 31 mei 2011 21:40
Rijdt met: Cube Elite HPC Pro
Contacteer:

Bericht door gunther.kint »

need for speed schreef:
gunther.kint schreef:Die specialized zou ik helemaal niet nemen... (29'ers in die prijsklasse zijn niet echt goed, zeker niet van een duurder merk als specialized) Cube bied veel fiets voor een goede prijs. Kijk daar eens naar.

Succes verder :D

specialized duur merk lol
zijn er die duurder zijn
dus ge heb al op zo ne carve gereden
Neen, ik was ook eerst van plan deze specialized te kopen (link: http://www.specialized.com/be/nl/bc/SBC ... e=Mountain)
Maar kreeg in de vriendengroep heel wat negatieve reacties...
En ben nu eerlijk gezegt blij dat ik dit niet gedaan heb. Ik deel hier ook maar mijn mening mee hé :lol:
need for speed
Mountainbiker
Berichten: 1082
Lid geworden op: zo 06 feb 2011 15:18
Rijdt met: open 0-10

Bericht door need for speed »

gunther.kint schreef:
need for speed schreef:
gunther.kint schreef:Die specialized zou ik helemaal niet nemen... (29'ers in die prijsklasse zijn niet echt goed, zeker niet van een duurder merk als specialized) Cube bied veel fiets voor een goede prijs. Kijk daar eens naar.

Succes verder :D

specialized duur merk lol
zijn er die duurder zijn
dus ge heb al op zo ne carve gereden
Neen, ik was ook eerst van plan deze specialized te kopen (link: http://www.specialized.com/be/nl/bc/SBC ... e=Mountain)
Maar kreeg in de vriendengroep heel wat negatieve reacties...
En ben nu eerlijk gezegt blij dat ik dit niet gedaan heb. Ik deel hier ook maar mijn mening mee hé :lol:
deel mijn mening ook mee
heb met veel merken gereden trek cube cannondale kona joven minerva litespeed

Maar kreeg in de vriendengroep heel wat negatieve reacties<<< da soort verhalen ken ik ik vind da altijd grappig als ze zo in een groepje staan zijn er alijd die iets tegen specialized hebben
laatst was 1 die zij da ne s works 29 nie goed draaide een nie optrok enzo verder onder de de rit effe gewisseld met zenne flash
die is deftig van gedacht veranderd
jacco
als ge nie zeker zijt vraaag een testrit bij de fietsen maker bij de cube een specialized een beslis dan
TREMBIKER
Mountainbiker
Berichten: 102
Lid geworden op: vr 04 feb 2011 22:45
Rijdt met: bulls

Bericht door TREMBIKER »

En een Bulls?

Merken waar ik toen achter aan t kijken was :

- Cube ( meestal afmontage ok, maar al slechte ervaringen mee gehoord)
- Cannondale : ok maar niet beschikbaar in mijn maat (xxl ) in de winkel , kwou toch effe proefrijden :-)
- Climb : belgisch merk (van granville) : deze kan je gaan proefrijden in kortenberg (ni ver van leuven) en vond dat hele toffe fietskes, prijs kwaliteit zeer ok, maar ze maken die niet in mijn maat :(

Ik heb ook maaaandenlang rondgekeken, en uiteindelijk belandt bij ne Copperhead (2), die stond in de winkel in mijn maat ( ne 57 cm) Volledig slx shimano afgemonteerd tot pedalen toe, en qua afwerking ook zeer goed ( oa lasnaden), lucht voorvork ipv veer etc... En dit voor 8 honderd en euro's wegens model vorig jaar!!

Ik ben er zeer content van , rijdt zeer goed!

Kijk zeker goed rond en koop niet te overhaast!
Plaats reactie