Gazelle W6

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joske46
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 15 jan 2007 14:02
Rijdt met: Granville Matawa

Gazelle W6

Bericht door Joske46 »

Als kersvers lid, val ik drek met de deur in huis :-D

Ik ben aan het uitkijken naar een nieuwe fiets, en mijn oog is gevalle op een Gazelle W6.

Ondertussen naar de plaatselijke dealer geweest, prijs gevraagd... Is dit daadwerkelijk een goede aankoop? Ik vind de onderdelen aantrekkelijk, het design, het prijskaartje, dat volgens mij toch een beetje aan de lage kant is voor een fiets met dergelijke onderdelen?

En die XT schijfremmen, is het ni beter van er Magura V-brakes op te zetten ( hydraulische ) ? op dit moment zijn enkel de remmen een negatieve factor, omda ik hier op het gebied van onderhoud, afstelling, niks van afweet...

=> http://www.gazellesport.nl/fietsw6.html
The OM
Mountainbiker
Berichten: 901
Lid geworden op: di 13 jun 2006 13:49
Rijdt met: Trek 4300

Bericht door The OM »

Zeker aardige ondelen... en die prijs :-D

ik heb geen ervaring met Gazelle... dus over het kader en de afwerking kan ik niets zeggen.
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

Ziet er zeer goed uit, zeker voor die prijs, mooie kader vind ik, maar ik vraag me dan wel af waarop ze dan besparen...
Gebruikersavatar
Joske46
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 15 jan 2007 14:02
Rijdt met: Granville Matawa

Bericht door Joske46 »

Hubertje schreef:Ziet er zeer goed uit, zeker voor die prijs, mooie kader vind ik, maar ik vraag me dan wel af waarop ze dan besparen...
Voila, net wat ik ook aan het denken was ...
Mr. A.
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 10 jan 2007 21:24
Rijdt met: Merida carbon lite special edition

Bericht door Mr. A. »

zijn er van gazelle dealers in belgie?
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

Ik denk zelfs dat het een Belgisch merk is..
edit: nai, Nederlands blijkbaar. Ik denk wel dat je er hier kunt aan geraken, hun stadsfietsen zijn hier alleszins te koop.
Plaats reactie