De beginnershoek

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Plaats reactie
PieterN
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 18 jul 2018 16:19

Re: De beginnershoek

Bericht door PieterN »

Hallo allemaal,

Ook even mijzelf voorstellen als nieuweling op dit forum.
Afkomstig uit regio Tienen maar sinds enkele jaren wonend in Antwerpen. Na vele jaren amper mtb'en, sinds vorig jaar terug begonnen.
Eerst een jaartje met een hardtail rondgereden (Cube Attention) en sinds deze zomer overgestapt naar een enduro (Orbea Rallon).
Ondertussen met deze laatste ook al twee "downhill" trips gedaan (La Bresse en Winterberg): zalig gevoel om zo omlaag te knallen.

Tips voor leuke mtb parcours in België en vooral buitenlandse enduro locaties zijn altijd welkom.

Grtz,

Pieter
Gebruikersavatar
dennisVO
Mountainbiker
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 14 feb 2014 23:30
Rijdt met: Canyon Spectral CF 8.0 2017

Re: De beginnershoek

Bericht door dennisVO »

PieterN schreef:Hallo allemaal,

Ook even mijzelf voorstellen als nieuweling op dit forum.
Afkomstig uit regio Tienen maar sinds enkele jaren wonend in Antwerpen. Na vele jaren amper mtb'en, sinds vorig jaar terug begonnen.
Eerst een jaartje met een hardtail rondgereden (Cube Attention) en sinds deze zomer overgestapt naar een enduro (Orbea Rallon).
Ondertussen met deze laatste ook al twee "downhill" trips gedaan (La Bresse en Winterberg): zalig gevoel om zo omlaag te knallen.

Tips voor leuke mtb parcours in België en vooral buitenlandse enduro locaties zijn altijd welkom.

Grtz,

Pieter
zoek op facebook eens de groep "G-bikes mtb friends (GBMF)"
daar zitten wel wat enduristen, dus kan je eens aansluiten.
er zitten er ook wel enkele met de Orbea Rallon.
Gebruikersavatar
TitaTovenaar
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: za 15 sep 2007 16:23
Rijdt met: Cube LTD race Black

Re: De beginnershoek

Bericht door TitaTovenaar »

Hallo

Ook even terug voorstellen.

Ik ben Steven, lang geleden dat ik hier mee volgde/reageerde.
Ooit mijn eerste deftige MTB via dit forum overgekocht van een ander lid.

Ondertussen al een zoon van 8jaar die sinds dit jaar aangesloten is bij een club in Belgisch Limburg.
Heeft de smaak helemaal te pakken.
Kijken graag naar het veldrijden (eigenlijk wil hij veldrijder worden :lol: )
Naar volgend jaar toe een nieuwe bike aanschaffen. Zijn huidige 24" gaat te klein worden.
bartbuffel
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 27 sep 2019 11:21

Re: De beginnershoek

Bericht door bartbuffel »

Hey,
De 15 km van de toer dit weekend in Rijkevorsel is dat een goede keuze om voor de eerste keer op een mountainbike, voor de eerste keer een toertocht mee te rijden ?

Groeten
Bart
PS: een meer beginnende leek ga je niet meer tegenkomen :-) , hoop dat ik met deze sport een beetje kan inpikken op men 46
cyclingRd
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 22 mei 2020 16:19

Re: De beginnershoek

Bericht door cyclingRd »

hallo iedereen ben nieuwe ik ben 32 jaar en rijd pas met de mtb en bij de racefiets
Mijn Mtb is een Bianchi Nitron

groetjes
Gebruikersavatar
tomdk
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 07 apr 2021 21:16

Re: De beginnershoek

Bericht door tomdk »

kzal mij hier ook maar is een beetje voorstellen,
tom is de naam :-D 32jaar, ben afkomstig van ninove en woon hier ook nog. ik heb mij nu iets meer dan een maand geleden een mtb gekocht; olmo turchino waar ik nu meestal wel mee naar mn werk mee rij maar wil er wel wat meer andere wegen mee inslaan! als er nog iets is shoot

have fun en we komen elkaar wel eens tegen
Plaats reactie