grand canyon al sl 7.0

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Plaats reactie
Serenity
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 08 jun 2020 11:10

grand canyon al sl 7.0

Bericht door Serenity »

Dag mensen,

Ik sta op het punt om mijn eerste MTB aan te schaffen. Namelijk de Grand canyon al sl 7.0. Ik fiets graag speels, probeer wat jumps en dergelijke te maken. Snelheid is dan ook nog wel belangrijk.

Ik ben niet helemaal thuis in de MTB wereld, vandaar dat ik graag nog hoor wat jullie mening is van deze mountainbike. De afmontage lijkt prima voor de prijs, maar hoe zit dit met de voorvork?

Mtb: https://www.canyon.com/nl-nl/mountain-b ... /2458.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Fijne dag!
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: grand canyon al sl 7.0

Bericht door Jumping Jack »

Judy silver, daar is weinig mis mee. Mss niet de stijfste vork door de 30mm vorkpoten...
De Wreter
Mountainbiker
Berichten: 1240
Lid geworden op: di 14 sep 2010 09:07
Rijdt met: Vanalles

Re: grand canyon al sl 7.0

Bericht door De Wreter »

Waw, absoluut niks mis mee. Neem de fiets die jij leuk vind met een kader/frame dat je echt leuk vind en je geen gat in je hand kost. Onderdelen upgraden komt vanzelf.
Serenity
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 08 jun 2020 11:10

Re: grand canyon al sl 7.0

Bericht door Serenity »

Oke. Dus de prijs/kwaliteit verhouding voor deze mtb is wel prima als ik jullie goed begrijp?
Plaats reactie