Eerste full suspension

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Mushu
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 01 jun 2020 21:42

Re: Eerste full suspension

Bericht door Mushu »

Hi,

ben je er al uit ondertussen? Zit in een soortgelijke situatie en ben benieuwd hoe het bij jou gelopen is :-D

Thx,
Kevin
Enil
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: do 28 mei 2020 07:47

Re: Eerste full suspension

Bericht door Enil »

Mushu schreef:Hi,

ben je er al uit ondertussen? Zit in een soortgelijke situatie en ben benieuwd hoe het bij jou gelopen is :-D

Thx,
Kevin

Ja! Sorry voor de late reactie. Ik ben voor de Canyon Spectral Al 5.0 gegaan in Stealth zwart en maar XL. Ik ben 1m85 maar heb redelijk lange benen (92cm binnenbeenlengte) en lange armen en ik ben 18 jaar. Ik heb voor de Spectral gekozen omwille van de geweldige prijs-kwaliteit verhouding en de mooie allround package dat die biedt. De meeste kilometers die ik doe zijn Cross Country terrein, maar aangezien ik jong ben en een speelse rijstijl heb ben ik toch voor iets met wat meer travel gegaan. Ik ben ook van plan bike parks en wat urban freeride te doen. Ik heb een vakantieverblijf in Zweden naast een downhill park, dus hoop hem ook daar voor het lichtere downhillwerk in te kunnen zetten. Ik had eerst een L besteld die tussen 12 en 16 oktober verzonden zou worden, maar toen kreeg ik twijfels over de maat aangezien ik wanneer ik bij de sizing tool van Canyon 1cm aan mijn binnenbeenlengte toevoegde, ik op een XL uitkwam. Na een gesprekje met de snelle en hulpzame online chat van Canyon heb ik toch voor de XL gekozen, die ze mij aanraadden vanwege mijn leeftijd en het type fiets. Die werd trouwens tussen 31 augustus en 4 september verzonden, dus dat is ook weer mooi meegenomen.
Plaats reactie