Eerste MTB Sensa Livigno Evo Comp 2020?

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Plaats reactie
3540
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 30 mar 2020 11:38

Eerste MTB Sensa Livigno Evo Comp 2020?

Bericht door 3540 »

Hi,

Ik zou graag deze week nog een mountainbike kopen om ermee te beginnen.
Gezien alle winkels gesloten zijn ben ik online aan het kijken.
Is dit een goede eerste MTB?
https://www.fietsenwinkel.nl/sensa-livi ... -comp-2020" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben 1.85 m dus denk aan de 19 inch.
Het plan is om vooral op de baan en onverharde wegen te rijden, slechts sporadisch in het bos.
Alvast bedankt voor de feedback!
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Re: Eerste MTB Sensa Livigno Evo Comp 2020?

Bericht door BertG »

RockShox 30 vorkje, slx groep (behalve remmen?)... niks mis mee voor een beginnersfiets, typische opbouw voor fiets in die prijscategorie.
3540
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 30 mar 2020 11:38

Re: Eerste MTB Sensa Livigno Evo Comp 2020?

Bericht door 3540 »

BertG schreef:RockShox 30 vorkje, slx groep (behalve remmen?)... niks mis mee voor een beginnersfiets, typische opbouw voor fiets in die prijscategorie.
Bedankt voor je antwoord. Is er misschien een die je meer aanbeveelt in dezelfde prijsklasse? Budget is 800-1000 EUR.
Gebruikersavatar
triumph_st
Mountainbiker
Berichten: 342
Lid geworden op: di 15 sep 2015 11:25
Rijdt met: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik

Re: Eerste MTB Sensa Livigno Evo Comp 2020?

Bericht door triumph_st »

Ik kocht deze voor de verjaardag van mijn zoon: https://www.futurumshop.nl/cube-attenti ... eren.phtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Goed beginnersfietsje en ik ben voorstander van 2x11 versnellingen ipv 1x12, vandaar.
Plaats reactie