Wil meer

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Plaats reactie
Flownee
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 24 aug 2018 10:25
Rijdt met: Radon ZR TEAM 8,0

Wil meer

Bericht door Flownee »

Aloha beste Mtbr's,

Mezelf kort voorstellen, Flownee en werk deeltijds in een Carrefour ben daarnaast ook Designer.(LUCA Gent)
Maw op verschillende uren en dagen tijd voor ook te sporten.
Ben gek ivm beweging (als ook les gegeven in)van Yoga/pilates/stabiliteit/tem core.
Maar nu hoodzakelijk 5x per week(zomer max 3xper week) cardiofitness trainingen, en 1a2cardio mid lang lopen en 2a3(winter)3a4 (zomer)mtb'n van min 100km.
Na 8 jaar terug beginnen te mtb'n, we zijn net 6 maanden terug bezig.
Ik wil...MEER, mtb'n is de max toch mensen.

Mijn huidige fiets is een 29" RADON ZR team 8,0 en intussen rustig aan't pimpen als ook aan't martelen waarvoor de Tank ook gekocht is.Ik koop me pas carbon wanneer ik wat deftiger kan rijden in 2020.
Het plan is me te laten begeleiden en bij een degelijke team te vervoegen(zoek dringend een team), en alles op't mtb'n te richten indien mogelijk.
Mijn (trainings) afstanden zijn van 80 tem 160 km, fiets in de winter 2a3 x deels vlak deels lichte en steile hellingen. En in de Zomer 3a4x waarvan 2x enkel steile klimmen en 2x vlak(Richting Knokke via Terneuzen Cadzand, of Brugge of Kortrijk afhankelijk van de windrichting).

Ja ik sta open voor samen met mtb'rsters of mtbr's te gaan biken, maar wil vooral stampen sterven of stralen...ik stop alleen voor te ontlasten eten en drinken doen we gewoon op de fiets.

Iedereen kan me altijd een berichtje sturen om samen te gaan stampen, liefst in de gouden driehoek maw vanuit Gent naar Zwalm Geraardsbergen, Kluisbergen.

Ja ik laat scheten en tetter constant als ook de Hellingen op, kan gezaag aanhoren als je maar mooi bent(enkel voor de dames) maar ben daarnaast best wel een asshole en een empath tegelijkertijd afhankelijk van mijn humeur en uw gezeik gezever lol..neen serieus komaan mensen laten we gaan stampen stoempen en trappen voor dood en plezier ;-)
Ivm mijn tempo ligt vlak en solo gemiddeld rond de 27km/h en kan een beetje klimmen als recreant wel te verstaan, voor't moment Het Scheldepeleton volgen lukt me goed in de winter (rijden met de bus)
Qua uithouding..ik heb 8jaar geleden niet onaardig gelopen en met een 26" best een leuk tempo en lang kunnen rijden.
Dit als indicatie om op elkaar al wat af te kunnen stemmen, gdvr ben nog maar 6maanden bezig ook hé en niet iedereen is top.

Flownee :-)
Plaats reactie