Beginner

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
viperteam
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 01 jan 2018 09:25
Rijdt met: Limburg (Haspengouw )

Beginner

Bericht door viperteam »

Ik ben nieuw op dit forum ,ik kwam soms al eens meelezen .
Met een racefiets rijd ik al dertig jaar, en in de winter met de Mtb ,maar geen twee dagen achtereen omdat ik een hernia heb en de tweede dag altijd een beetje rugpijn .Mijn vorige Mtb was een minerva carbon act (26er) deore lx afgemonteerd ,nu heb ik verleden week terug een nieuwe aangeschaft een 29er , nu is mijn zitpositie een beetje meer rechtop en dat gaat veel beter zelfs twee dagen na mekaar en veel modder geen rugpijn meer. Mijn nieuwe is niet al te duur maar voldoet voor mij ,het is een Viper x team2017 deore/xt afgemonteerd en swalbe nobinic banden . :-)
Gebruikersavatar
Wacky-S
Mountainbiker
Berichten: 1059
Lid geworden op: di 11 aug 2009 12:31
Rijdt met: ene zonder moteur

Re: Beginner

Bericht door Wacky-S »

Wees welgekomen op dit forum :-D
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Beginner

Bericht door Free_ltd »

Ik zit ook met een hernia en constante pijnen. Ik had voor die reden een fully gekocht waarmee het probleem nog niet echt weg was. Dan een professionele opmeting laten doen met aanpassingen aan de fiets en dat bleek de beste investering te zijn.

Waar ik vroeger na de rit voor de rest van de dag op de zetel lag, ga ik nu in de namiddag in de zomer kog met het gezin fietsen en nu ik de winter tegen de avond nog eens op de rollen.
Gebruikersavatar
viperteam
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 01 jan 2018 09:25
Rijdt met: Limburg (Haspengouw )

Re: Beginner

Bericht door viperteam »

Waar ik vroeger na de rit voor de rest van de dag op de zetel lag,
Was bij mij juist hetzelfde ,nu geen pijn meer na het fietsen ,met mijn racefiets had ik nooit last die is juist afgesteld voor mij . Met mijn oude mtb zat ik te diep .
Plaats reactie