orbea of cube?

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
marc1201
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 21 jun 2013 14:52
Rijdt met: Cube Reaction C:62 Carbon&white

Re: orbea of cube?

Bericht door marc1201 »

Odan schreef:
janm schreef:merk dat er op je frame staat is niet zo belangrijk. je schakel systeem wel. dat zal je vriend als fietsenmaker je wel bevestigen.
de bedoeling van wat je gaat fietsen is ook belangrijk, allemaal info die fietsenmakers allemaal geven als je binnen gaat.
succes ermee
persoonlijk vind ik dit pertinent onwaar.
Als je een brak frame hebt met slechte geometrie , of een fiets die kwa frame niet bij je past .. daar heb je 0.0 plezier van. of zelfs zo dat je er niet graag mee rijdt.
Een goedkopere groep schakelt mss iets minder vlot of weegt iets zwaarder... maar hij doet gewoon zijn job en is relatief makkelijk te upgraden gaandeweg naar een "hogere" versie
Yep al meerdere malen een verkeerde maat gekocht en amper mee gereden..Frame is inderdaad zeer belangrijk. Heb zo al een paar duizend € weggegooid door een verkeerde keuze te maken. Het lullige is dat ik met mijn 1.79 zowat tussen twee maten in zit bij de meeste merken. Kies dan maar iets.
Plaats reactie