Bulls copperhead 3 (2014) medium

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tomasruys
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: za 29 mar 2014 00:50
Rijdt met: Copperhead 3 650b

Bulls copperhead 3 (2014) medium

Bericht door Tomasruys »

Deze bike lijkt mij heel moeilijk te vinden in de maat M. Iemand die een fysieke of webshop weet waar ik hem kan vinden. Ikzelf woon regio 9000, Gent. Maar webshop mag dus ook.

Mvg
japser
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: za 18 mei 2013 07:12
Rijdt met: Niner Air

Re: Bulls copperhead 3 (2014) medium

Bericht door japser »

Tomasruys schreef:Deze bike lijkt mij heel moeilijk te vinden in de maat M. Iemand die een fysieke of webshop weet waar ik hem kan vinden. Ikzelf woon regio 9000, Gent. Maar webshop mag dus ook.

Mvg
http://vandenhauwe.be/" onclick="window.open(this.href);return false;

probeer is te mailen kunnen normaal bestellen !
Gebruikersavatar
Tomasruys
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: za 29 mar 2014 00:50
Rijdt met: Copperhead 3 650b

Re: Bulls copperhead 3 (2014) medium

Bericht door Tomasruys »

Tnx! Mailtje gezonden
Gebruikersavatar
Tomasruys
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: za 29 mar 2014 00:50
Rijdt met: Copperhead 3 650b

Re: Bulls copperhead 3 (2014) medium

Bericht door Tomasruys »

Een sjanske gehad, er komen er nog twee binnen. Binnen twee weken eigenaar van een nieuwe copperhead 3 dus :-)
Gebruikersavatar
kenneth
Mountainbiker
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 23 mei 2007 19:30
Rijdt met: Canyon Nerve AL 29 9.9SL

Re: Bulls copperhead 3 (2014) medium

Bericht door kenneth »

heb ik gehad als eerste bike :) zeer content van :) prijs kwaliteit super. Bij breuls in maasmechelen verkopen ook bulls, maar dat is een heel eind vanuit gent :p
Gebruikersavatar
kenneth
Mountainbiker
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 23 mei 2007 19:30
Rijdt met: Canyon Nerve AL 29 9.9SL

Re: Bulls copperhead 3 (2014) medium

Bericht door kenneth »

heb ik gehad als eerste bike :) zeer content van :) prijs kwaliteit super. Bij breuls in maasmechelen verkopen ook bulls, maar dat is een heel eind vanuit gent :p
Gebruikersavatar
Tomasruys
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: za 29 mar 2014 00:50
Rijdt met: Copperhead 3 650b

Re: Bulls copperhead 3 (2014) medium

Bericht door Tomasruys »

kenneth schreef:heb ik gehad als eerste bike :) zeer content van :) prijs kwaliteit super. Bij breuls in maasmechelen verkopen ook bulls, maar dat is een heel eind vanuit gent :p
Allright! Hopelijk ondetussen nog altijd zo. Full Xt aandrijving uitgz cranck is sowiso mooi voor <1000 euro denk ik zo :-)

Kheb hem ondertussen dus al staan :-) Veel geluk gehad dat er nog een back order bij Van Den Hauwe binnenkwam. Shop is 4km van mijn deur, echt ideaal dus. Alleen jammer dat ik net nu met een gekneusde rugspier zit van lelijke val op trap.. Zal dus nog een tijdje zijn voor ik mijn eerste ritje kan gaan doen.. Keep waiting for it to heal but it's going sooooo slooooowly :(
Gebruikersavatar
kenneth
Mountainbiker
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 23 mei 2007 19:30
Rijdt met: Canyon Nerve AL 29 9.9SL

Re: Bulls copperhead 3 (2014) medium

Bericht door kenneth »

Ik had er na 4 maanden wel ztr arch wielen met hope pre evo 3 naven onder gestoken, maar reed er ook veel mee in de Ardenne. ROC d'azur heeft Em ook goed overleefd :p
on6hp
Mountainbiker
Berichten: 352
Lid geworden op: ma 06 dec 2010 23:36

Re: Bulls copperhead 3 (2014) medium

Bericht door on6hp »

Tomasruys schreef:
kenneth schreef:heb ik gehad als eerste bike :) zeer content van :) prijs kwaliteit super. Bij breuls in maasmechelen verkopen ook bulls, maar dat is een heel eind vanuit gent :p
Allright! Hopelijk ondetussen nog altijd zo. Full Xt aandrijving uitgz cranck is sowiso mooi voor <1000 euro denk ik zo :-)

Kheb hem ondertussen dus al staan :-) Veel geluk gehad dat er nog een back order bij Van Den Hauwe binnenkwam. Shop is 4km van mijn deur, echt ideaal dus. Alleen jammer dat ik net nu met een gekneusde rugspier zit van lelijke val op trap.. Zal dus nog een tijdje zijn voor ik mijn eerste ritje kan gaan doen.. Keep waiting for it to heal but it's going sooooo slooooowly :(
Heb er ook zo eentje en ben er super tevreden van, heel veel fiets voor weinig geld!
Su6 met de revalidatie.
P.
Plaats reactie