Rockhopper Expert of Cube Reaction Pro?

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Plaats reactie
Dmitry_E
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 09 okt 2021 21:16

Rockhopper Expert of Cube Reaction Pro?

Bericht door Dmitry_E »

Hallo iedereen!
Ik kies mijn eerste MTB en na veel lezen heb ik besloten om voor Specialized Rockhopper Expert te gaan. Wat niet goedkoop is. Dus ik heb gekeken wat ik voor hetzelfde geld kan krijgen en ik zie Cube Reaction Pro. Cube lijkt een hogere specificatie te hebben dan Rockhopper Expert en Cube positioneert het als een hardere fiets. Ik vraag me af of Rockhopper Expert echt op paden kan gaan, zal het niet heel snel uit elkaar vallen. Zal ik er blij mee zijn als ik niet van plan ben te racen of enorme sprongen te maken, maar ik ben wel van plan om er echte trails mee te gaan doen. Wat zeg jij?
Bedankt!
Gebruikersavatar
Boebbel
Forum beheerder
Berichten: 532
Lid geworden op: ma 10 nov 2014 10:36
Rijdt met: groene fully en grijze HT

Re: Rockhopper Expert of Cube Reaction Pro?

Bericht door Boebbel »

De cube heeft duidelijk een betere afmontage van de versnellingen, voor de rest lijken ze gelijk. Van gewicht vind ik niet meteen iets van de Speci.

Eigenlijk hangt ervan af welke jij de mooiste vindt... Maar vooral - 'k weet het cliché - wat je kan krijgen.
Dmitry_E
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 09 okt 2021 21:16

Re: Rockhopper Expert of Cube Reaction Pro?

Bericht door Dmitry_E »

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik koos uiteindelijk voor Cube Reaction TM en... ik vond er een op voorraad in de winkel in Beieren! Dus ik ging en om het te halen. Wat een beest!!!
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: Rockhopper Expert of Cube Reaction Pro?

Bericht door _Knarf_ »

Goede keuze naar mijn gedacht.
Is me opgevallen dat onder de 2000 euro specialized serieus duur is voor wat je krijgt.

Veel plezier ermee.
Gebruikersavatar
Boebbel
Forum beheerder
Berichten: 532
Lid geworden op: ma 10 nov 2014 10:36
Rijdt met: groene fully en grijze HT

Re: Rockhopper Expert of Cube Reaction Pro?

Bericht door Boebbel »

Dmitry_E schreef: wo 13 okt 2021 21:44 Hartelijk dank voor uw reactie. Ik koos uiteindelijk voor Cube Reaction TM en... ik vond er een op voorraad in de winkel in Beieren! Dus ik ging en om het te halen. Wat een beest!!!
Nice, dat is geluk hebben.
12 speed, luchtvering, boost, dropper!
Daar ga je lang geniet van hebben. =D>
Plaats reactie