Forumoverzicht All about MTB Beginnershoek Bij welke bond moet je aansluiten om korting te krijgen?

Bij welke bond moet je aansluiten om korting te krijgen?

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

kenny Avatar gebruiker
Mountainbiker

Niet allemaal nee, maar wel op de meeste.

Svenny007 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized StumpJumper 29

als je lid word van zo'n bond en dit indient bij uw ziekenkas krijgt ge 30 euro terug (als ge nog geen lid zijt van een andere sportvereniging en daar al van teruggetrokken hebt)

ook is het voordeliger als ge een gezin hebt een familie vergunning te nemen (bij Cycling Vlaanderen 36 EUR) waarvan ge dus 30 terugtrekt van de ziekekas ;-)

Muntanya Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: stadsfiets, 29er en fatbike
Bij o.a. de neutrale ziekenkas is dit €30. Bij o.a. de CM is dit maar €15.

Mountainbiker

Ik snap trouwens niet hoe ze daar aan uit kunnen. Mijn madame had bij VAB een fietsbijstand voor ik dacht €45 per jaar voor haar alleen (ze gaat met de fiets naar het werk). Nu zijn we verzekerd, pechverhelping en korting met het hele gezin voor €30, die we dan nog eens integraal terug krijgen ook...

kenny Avatar gebruiker
Mountainbiker

Muntanya schreef:

Bij de CM kan je partner die andere 15 euro terugvragen ;-)

Free_ltd Mountainbiker

Mijn bike: Niner RKT 9 RDO ‘18
Muntanya schreef:
Ik snap trouwens niet hoe ze daar aan uit kunnen. Mijn madame had bij VAB een fietsbijstand voor ik dacht €45 per jaar voor haar alleen (ze gaat met de fiets naar het werk). Nu zijn we verzekerd, pechverhelping en korting met het hele gezin voor €30, die we dan nog eens integraal terug krijgen ook...

Dit zijn onderhandelde contracten op basis van grote volumes. De VWB doet het niet om winst te maken (denk zelfs een VZW). Maar via de VWB kan Touring en aanverwanten wel meer leden aanwerven omdat zij dit in hun licentie steken. Die kortingen zijn dan weer een vorm van reclame van de firma's die de korting geven. Zij komen met naam en toenaam op de website te staan en dergelijke.

Dus komen ze daar zeker en vast aan uit.

Als ge alle bedragen apart gaat zetten, dan komt ge idd een pak hoger uit. Maar hier gaat het over 1000'den lidmaatschappen en dan doen ze wel een extraatje.

Dace93 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: CUBE LTD SL 2x blackline 2017
kenny schreef:
Muntanya schreef:

Betalen hier €30 voor het gezin (3 man), en we krijgen elk €15 terug :P. Maken er hier winst op 8)

patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Corratec supper bow 27,5, Cannondale flach 29, NINER aer9, Scott Big Jon
Dace93 schreef:
kenny schreef:
Muntanya schreef:

Betalen hier €30 voor het gezin (3 man), en we krijgen elk €15 terug :P. Maken er hier winst op 8)

Zal ook eens aan gezinsuitbreiding moeten denken :-D :-D :-D :-D

Mountainbiker

En dat is nog plezant ook... Allez, bij ons toch... ;-)

KrisMaes76 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 Stealth 2016

Dace93 schreef:
kenny schreef:
Muntanya schreef:

Bij partena gaan ze dit jaar niet meer boven het betaalde bedrag, ge kunt dus geen 'winst' meer maken

VorigeVolgende

Keer terug naar Beginnershoek