mag dicht

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Plaats reactie
Crowns
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: za 06 aug 2011 09:33
Rijdt met: Orbea Rallon - BMC Roadmachine 02

mag dicht

Bericht door Crowns »

/
Laatst gewijzigd door Crowns op za 04 jan 2014 13:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
marti
Mountainbiker
Berichten: 127
Lid geworden op: wo 22 okt 2008 12:27
Rijdt met: MTB:Niner EMD,RACE:Giant tcr
Contacteer:

Bericht door marti »

Ik zou niet twijfelen de merida heeft veruit de beste componenten,volledige xt 10speed groep, de beste vork en dan ook nog de goedkoopste van de 4, de remmen zijn wel het instapmodel van shimano maar er zijn nog slechtere (avid).
De bianchy en ridley zijn zoals je zelf al zei te duur voor wat je maar krijgt.
Gebruikersavatar
Skepperken
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: vr 11 feb 2011 12:10
Rijdt met: Cube LTD Pro'11
Contacteer:

Bericht door Skepperken »

Ik heb diezelfde Cube en ben er toch heel tevreden van.
Crowns
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: za 06 aug 2011 09:33
Rijdt met: Orbea Rallon - BMC Roadmachine 02

Bericht door Crowns »

@ marti, de merida heeft op dit moment mijn voorkeur, enkel de afstand van de lbs is vrij ver. Nu goed, ik heb een bedrijfswagen dus op zich niet echt een probleem. Enkel voor snelle herstellingen zou dit vervelend kunnen zijn.

Nu ben ik zelf niet echt gekend met het merk Merida, heb wel een paar vrienden die er 1 van hebben, maar dan de instapmodellen. De informatie die ik er over vind is dat het zeker niet slecht is, maar bij deze kader heb ik echt geen idee van de kwaliteit...

De cube is zeker ook niet slecht, maar dat is 1,5 uur rijden tot die lbs waar ik men cheques kan gebruiken, vind ik vrij ver.
Plaats reactie