Sierra Nevada - Spanje

Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
Plaats reactie
The pain train
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 02 mei 2011 13:00
Rijdt met: Scott Genius LT 40

Sierra Nevada - Spanje

Bericht door The pain train »

Hey,

Ik zit vanaf 19september 5 dagen in Granada, aangezien deze stad zowat aan de voet van de Sierra Nevada ligt en je op you tube wel wat freeride/downhill filmpjes vind moet ik dat daar dus ook wel es een dag gaan bekijken. Ik vroeg me af of iemand weet da ge ginder bikes kunt huren, want zelf vind ik ma weinig info...
En kga mijne eigen bike echt ni meenemen op 't vliegtuig :lol:

Dus, iemand de gouden tip voor mij? [-o<
2roots
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 09:28
Rijdt met: - Cannondale Chase II - specialized Big hit - Commencal - V4 ESSENTIAL 2015-
Contacteer:

Bericht door 2roots »

The pain train
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 02 mei 2011 13:00
Rijdt met: Scott Genius LT 40

Bericht door The pain train »

Die switchs backs had ik gisteren ook nog gevonden ma die mannen zitten ni in Granada zelf, ma heb ze wel al een mailtje gestuurd om wat info te vragen.
Ben aan't wachten op antwoord van hen

Ride sierra nevada lijkt mij meer xc-ritjes... *edit* die mannen gebruiken soms een buske om u naar boven te krijgen! netjes :P

Mijn hoop is om trails te vinden met liften. Dus daar in en rond het skigebied eh. 't ga daar al warm genoeg zijn om dan nog es naar boven te gaan fietsen... :lol:

Toch al bedankt!
Gebruikersavatar
tipi
Mountainbiker
Berichten: 384
Lid geworden op: zo 05 sep 2010 11:42
Rijdt met: Niner Air 9 Carbon, Lapierre Zesty AM

Re: Sierra Nevada - Spanje

Bericht door tipi »

Dit topic nog eens oprakelen. Begin juli ben ik in Granada. Ik zou voor enkele dagen een bike willen huren en er met een gids op uittrekken. Zijn er leden die wat tips hebben? Ik heb oa http://www.mountainbikegranada.com/" onclick="window.open(this.href);return false; gevonden op het net en denk bij hen iets te boeken. Ze organiseren bijv een afdaling van 3400m naar zeeniveau, dit lijkt me wel iets daar het toch te warm zal zijn om veel te klimmen :lol:
Plaats reactie