iemand wat advies en ervaring om een suicide drop te maken?

Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
den flieg
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 22 apr 2007 20:34
Rijdt met: een driewieler met stoere sticker

Bericht door den flieg »

Dilbiker schreef:Awel man, 't is zo stil in ene keer..

Wanneer komde nekeer af met uwe velo, wij hebben trouwens just naast het skatepark een stukske grond gekregen van de vlaamse gemeenschap en hebben daar al één en ander gebouwd. altijd welkom 8)

van 't weekend trouwens da jumpke in 't park ewa bijgewerkt, ge moet maar eens gaan testen (rechts van de drop off).
awel keb dus mn kniebande om zeep geholpen en mn fiets hing dus tot enkele dagen geleden aan de haak.
en ik heb eerlijk gezegd geen zin om te kijken naar bikers als ik zelf ni mag :(
kga nu een weekje op kamp en mag daarna weer loss gehen

en da stukje daarnaast da skateterrein is wel nicekes gemaakt =D>
Gebruikersavatar
Dav3
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: zo 03 aug 2008 17:52
Rijdt met: Ghost Fr nortshore 600
Contacteer:

Bericht door Dav3 »

leuk omte zien dat er meer mensen in Dilbeek zijn ... nuja Dilbiker heb ik al ontmoet , en bike is momenteel nog naar de zak #-o binnen een weekske kom ik nog is naar ginder om te "inspecteren"
Dilbiker
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: di 21 okt 2008 12:37
Rijdt met: Kona Stinky '07

Bericht door Dilbiker »

Dav3 schreef:leuk omte zien dat er meer mensen in Dilbeek zijn ... nuja Dilbiker heb ik al ontmoet , en bike is momenteel nog naar de zak #-o binnen een weekske kom ik nog is naar ginder om te "inspecteren"

Zeker doen.. 'k weet ni wanneer ge de laatste keer geweest zijt, maar er is weer één en ander veranderd en er zullen nog jumps bijkomen.

@ den flieg : da's wel minder om te horen.. afin, als ge terug in form zijt gaan we die drop nekeer aanpassen.
Giesbro
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 10 okt 2008 21:41
Rijdt met: Litespeed Tanashi, Yeti ASX (te koop), Cannondale Scalpel 3000 (under construction)

Bericht door Giesbro »

Iedereen voor de laatste keer gedag zeggen en alvast een doodskist aanschaffen en een plaats op het kerkhof reserveren. :-D
den flieg
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 22 apr 2007 20:34
Rijdt met: een driewieler met stoere sticker

Bericht door den flieg »

Giesbro schreef:Iedereen voor de laatste keer gedag zeggen en alvast een doodskist aanschaffen en een plaats op het kerkhof reserveren. :-D
och mijn levensmotto is dn deze:
"liever 40 jaar geleefd te hebben, dan 80 jaar geleefd te worden"
met mn knie gaat het nu beter is nog maar 2-3 cm dikker als de ander :roll: :-D
Gebruikersavatar
mtb arno
Pro
Berichten: 3349
Lid geworden op: di 29 aug 2006 12:39

Bericht door mtb arno »

heeft er niemand een foto of zo van die drop? zou is willen weten hoe dat er uit ziet?
Dilbiker
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: di 21 okt 2008 12:37
Rijdt met: Kona Stinky '07

Bericht door Dilbiker »

den flieg schreef:
Giesbro schreef:Iedereen voor de laatste keer gedag zeggen en alvast een doodskist aanschaffen en een plaats op het kerkhof reserveren. :-D
och mijn levensmotto is dn deze:
"liever 40 jaar geleefd te hebben, dan 80 jaar geleefd te worden"
met mn knie gaat het nu beter is nog maar 2-3 cm dikker als de ander :roll: :-D

En.. Zijn er al vorderingen ? Ben al effe ni meer in 't park geweest.

Wij hebben deze week een jump in hout geplaatst :bounce: marcheert goe !
Atzerath
Mountainbiker
Berichten: 249
Lid geworden op: ma 02 aug 2010 01:26
Rijdt met: 'n ouwe gazelle die'k geërfd heb

Re: iemand wat advies en ervaring om een suicide drop te mak

Bericht door Atzerath »

threadnomancy:
leven jullie nog? ben ooit naar dat "stukske grond" gaan kijken, was toen nogal.....knutselig...mss staat het nieuw gemeente bestuur open voor een bikepark?
of enkele northshores op de bestaande mtb routes om ze eindelijk wat uitdagender te maken..
Plaats reactie