Freeride spots

Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
Plaats reactie
racerke
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: di 05 jun 2007 17:23
Rijdt met: CUBE Ac!d

Freeride spots

Bericht door racerke »

Na lange tijd mijn MTB nogeens vanonder het stof uithalen deze zomer...

Mits er geen fietsenrek past op mijn wagen en ik geen koffer heb waar deze eventueel in zou in passen zoek ik wat kleine freeride spots in omgeving Edegem/Wilrijk.
Vroeger ging ik en Edegemse bergen (naast E19) en in het fort 4 (Wilrijk), maar nu vroeg ik me af of iemand nog leuke spots weet.

Alvast bedankt
mich_DH
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: di 17 mar 2009 23:00
Rijdt met: Specialized big hit '06 Kona Bass '08

Bericht door mich_DH »

Ja dat zou ik ook wel eens willen weten! Ik zit namelijk in wilrijk op kot en ik ga ook iedere dag wat mountainbiken ma ik weet hier ook nergens iets zijn.. ben niet van deze kanten :-D nu ga ik altijd hier in wilrijk op de konijnepijp rijden (dat is fort 6 denk ik :-? want hier loopt een straat vlak langs dat fort en die heet: fort VI straat mja zoals ik al zei ik weet hier dus niks zijn dus dat kan fout zijn :-D maar dat is achter de voetbalvelden van wilrijk) daar zijn een hele hoop redelijk steile hellingen en een fijn parcours voor wat aan de conditie te werken :-D . ik heb daar eens een keer een fijne jump gemaakt maar die was al snel terug afgebroken :roll: nu heb ik die terug een beetje gemaakt zodat ik toch wat kan trainen hier. dan kun je daar misschien eens een keertje gaan rijden. ik weet niet als je het wat gaat vinden maar dan heb je al eens iets om te gaan fietsen zodat je fiets tenminste niet meer onder de stof ligt ---> veel beter!! :-D

Groetjes!
flap
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 10 apr 2009 11:26
Rijdt met: copperhead 3 ** xt-deore **magura**

ik zoek mee !

Bericht door flap »

beste, ik ben een "nieuwe mountainbiker" omgeving antwerpen meer bepaald rumst, ik ga ook fietsen in e19 maar ik ben meer een afdaler en racer, dan een "jumper".

Wij zoeken het misschien soms wat ver, maar dit weekend gingen we naar horendonk, daar was het heel goed, (helaas geen afdalingen).

plezant om te rijden , bijna geen volk...

weet leuke plaatsen of tips of...

Wil je eventueel eens samen gaan rijden , ik sta open voor alle voorstellen, ik wens wel nogmaals te benadrukken dat ik een beginner ben !

mvg
contact opnemen, kan op kevin_v@live.be
Plaats reactie