"Bikepark" in Erembodegem-Aalst

Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.

Bikepark in Erembodegem-Aalst

Hell Yeah
120
97%
No way
4
3%
 
Totaal aantal stemmen: 124

Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

MC Tim schreef:
MaC'Red schreef:
MC Jo schreef:Vandaag stond er een artikel in het nieuwsblad. Ziet er leuk uit. Zal toch eens naar ginder moeten gaan als het open is.
het desbetreffende artikel : http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=RU319BTK
Morgen nog eens gaan kijken se hoe het er bij ligt momenteel
MaC'Red 8)
Ze spreken dat 'The Ring' één km lang is. Als je nu op het terrein langs de rand rondloopt is dit zeker geen kilometer. En ze zeggen ook dat de ring aansluit met de rode Bloso van Aalst.

Zoals MaC'Red al eens aanhaalde, zal er denk ik nog een extra stuk bijkomen door (of rond) het boske juist naast de Dender en naast het voetbalveld. Allé, mijn gedacht hé.

Mijn visie : http://goo.gl/maps/13Yq
Dat is hetgene ik ook dacht en ergens gelezen had op de site van stad aalst eigenlijk.

MaC'Red 8)
2roots
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 09:28
Rijdt met: - Cannondale Chase II - specialized Big hit - Commencal - V4 ESSENTIAL 2015-
Contacteer:

Bericht door 2roots »

MaC'Red schreef:
2roots schreef:te gek! =D> =D> =D>
Den Hendrik De Rycke v/d sportdienst zou wel beter een helmpje dragen :lol:
dat is Sven Keymeulen hoor op de foto, Hendrik is diene dat het artikel geschreven heeft

MaC'Red 8)
:lol: my bad lol
ja, ik was nog ni goed wakker het was nog vroeg hé.
kimba
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 19 jul 2010 07:07
Rijdt met: Trek 6700 disc 2010

Bericht door kimba »

En is daar nog iets veranderd ondertussen ?
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

kimba schreef:En is daar nog iets veranderd ondertussen ?
nope, dinsdag es weesten kijken en niks veranderd, de grond is aan de drassige kant door het regenwater en dat is het dan ook

MaC'Red 8)
Jay Kay
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: do 27 mei 2010 10:24
Rijdt met: Banshee Prime & Cube Elite 29" Carbon

Bericht door Jay Kay »

Zonet op pagina 8 (of was het nu 9, laat vallen.) de foto's gezeien.
Maar dat ziet er g*dver veel beter uit dan ik gedacht had.
En 'k lees hier ook over die problemen met grond etc. etc. maar dat komt wel in orde hoop ik?
't is moeilijk door m'n entoesiasme niet gelijk nen onnozelaar te klinken maar ben ik wel effe content dat dat zo dicht tegen m'n deur is :-D Niks mis met Filthytrails, (integendeel!) maar da's wel pokkever rijden iedere keer - en geraardsbergen is nu ook niet all that om te freeriden - waardoor ik mij maar moe(s)t troosten met de hobbeltjes in Laarbeekbos in Jette.
Manman. 'k kan niet wachten op volgende lente :bounce:
Gebruikersavatar
MC Tim
Mountainbiker
Berichten: 2525
Lid geworden op: za 23 mei 2009 17:31
Rijdt met: Speci-lover :-D
Contacteer:

Bericht door MC Tim »

Zonet effe gaan kijken. Moest eens effe buiten luchtje scheppen...

Aan de linkerstrook van 'The Ring' hebben ze blijkbaar al iets geprobeerd, maar zonder suc6, integendeel, het is er 10x erger geworden. Ze moeten er met een machine (frees) zijn doorgegaan, maar nu zak je er 20 cm in. Ik moest mijnen hond er gaan uittrekken, zo aanzuigen dat het deed.
Gelukkig hebben ze maar een stukje gedaan.

Ondanks alle regenval van de laatste weken ligt het parcours er raar maar waar zééér goed bij. Enkele drassige stukken, maar 75% is al berijdbaar. Het begint blijkbaar toch al uit te harden. [-o<

We leven op hoop :lol: :lol: =D>
kimba
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 19 jul 2010 07:07
Rijdt met: Trek 6700 disc 2010

Bericht door kimba »

Ik ben zondag eens even gaan kijken, maar t hek was op slot.
Enkel het begin gezien dus, maar daar leek er wit zand / stabilisé bovenop de grond/modder te zijn gekapt. Vanop afstand leek het beter. Hopelijk is t niet schijn bedriegd.
Gebruikersavatar
MC Tim
Mountainbiker
Berichten: 2525
Lid geworden op: za 23 mei 2009 17:31
Rijdt met: Speci-lover :-D
Contacteer:

Bericht door MC Tim »

kimba schreef:Ik ben zondag eens even gaan kijken, maar t hek was op slot.
Enkel het begin gezien dus, maar daar leek er wit zand / stabilisé bovenop de grond/modder te zijn gekapt. Vanop afstand leek het beter. Hopelijk is t niet schijn bedriegd.
Ze zullen het nu bewerkt hebben en je zal er nu zeker niet opmogen... vandaar dat het hek toe was...
Jay Kay
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: do 27 mei 2010 10:24
Rijdt met: Banshee Prime & Cube Elite 29" Carbon

Bericht door Jay Kay »

inderdaad ben zaterdag van bij ons thuis ook een op de velo gesprongen, leirekensroete af en dan naar daar. Was inderdaad toe wegens extra uithardings marchandise die ze eropgekapt hadden. (aldus een vriendelijke Aalstenaar die daar ook stond. :-)
kimba
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 19 jul 2010 07:07
Rijdt met: Trek 6700 disc 2010

Bericht door kimba »

MC Tim schreef:
kimba schreef:Ik ben zondag eens even gaan kijken, maar t hek was op slot.
Enkel het begin gezien dus, maar daar leek er wit zand / stabilisé bovenop de grond/modder te zijn gekapt. Vanop afstand leek het beter. Hopelijk is t niet schijn bedriegd.
Ze zullen het nu bewerkt hebben en je zal er nu zeker niet opmogen... vandaar dat het hek toe was...
Moet dat dan niet goed omgeploegd worden :evil: :-D
Plaats reactie