"Bikepark" in Erembodegem-Aalst

Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.

Bikepark in Erembodegem-Aalst

Hell Yeah
120
97%
No way
4
3%
 
Totaal aantal stemmen: 124

_anonymus_
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 18:36
Rijdt met: big wheels - steel is real

Re: "Bikepark" in Erembodegem-Aalst

Bericht door _anonymus_ »

What the fuck? Da's 10 km van mijn deur en ik ken dat niet?
Dringend eens passeren.
roderider
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 18 jul 2016 08:54

Re: "Bikepark" in Erembodegem-Aalst

Bericht door roderider »

Ik heb daar eens als het nat was de wallride geprobeerd :-) Dat kan ik niet aanraden.
Het is eens leuk als je in de beurt bent maar ik zou er niet meer dan 10 km voor omrijden, de aanhalingstekens in de titel staan er niet voor niets.
Al den andere kant is er niet veel anders tussen brussel en aalst. Wat skateparks hier en daar maar daar word je raar bekeken als je als +30 jarige met een mtb opdaagt :-)
In een oud topic vermeld een downhill perkoers in laerbeekbos. Ik ben daar eens gaan kijken maar veel was daar niet meer van te zien.
En de houten schuttinkjes met de tekst bosherstel op doet vermoeden dat het daar afgelopen is.
Gebruikersavatar
den Bart
Mountainbiker
Berichten: 444
Lid geworden op: wo 21 feb 2007 12:09
Rijdt met: Lynskey m290 - Cannondale Flash 29er

Re: "Bikepark" in Erembodegem-Aalst

Bericht door den Bart »

Ik heb ook geen weet van een downhill parcour in het laarbeekbos. Niet moeilijk ook als ge maar 20 of 30hm hebt.

Maar langs de ring kan je wel nog altijd technische klimmen en afdalingen doen die uwe hartslag eens goed de hoogte injagen.

In het park van Dilbeek kan je je ook nig een half uurtje amuseren op die manier.
Gebruikersavatar
Prospeer
Mountainbiker
Berichten: 430
Lid geworden op: do 07 jun 2012 23:04

Re: "Bikepark" in Erembodegem-Aalst

Bericht door Prospeer »

den Bart schreef:Ik heb ook geen weet van een downhill parcour in het laarbeekbos. Niet moeilijk ook als ge maar 20 of 30hm hebt.

Maar langs de ring kan je wel nog altijd technische klimmen en afdalingen doen die uwe hartslag eens goed de hoogte injagen.
Daar had ik eerder ook al een filmpje van gemaakt. Met een downhill-bike en vooral meer lef kan je daar heel leuke dingen doen. Met een 26" MTB met 100 mm veerweg, helemaal alleen, na t werk, bij vriestemperaturen, sneeuwval en zonsondergang krijg je een meer bescheiden video :-"
Spektakelwaarde is dus niet zo hoog, maar geeft wel idee van wat je er kan doen.

" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie