actie pics

Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
Gebruikersavatar
Firefly
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: di 28 dec 2004 23:08
Rijdt met: Votec Tox, Yeti AS-R 575, Specialized Allez comp,Cube Elite HPC, Kawasaki ZX-6 & -7R

Bericht door Firefly »

Strikybart schreef:Heb op redbullrampage den head cam is bekeke van een van die manne en ik heb de indruk dat dieje nie verder dan 2m voor zijn voorwiel kijkt.

Is da het beste bij freeride of is dit gewoon toeval??
Ik heb altijd gewete da ge zo ver mogelijk vooruit moet kijken vandaar even deze vraag.

Grtz
Je kijkt echt wel een stuk verder voor je, zo'n bulletcam geeft een beeld weer van wat je ziet als je op de fiets zit (ervan uit gaande dat hij effectief op een helm is gemonteerd) maar wat je ziet op TV of je PC is niet wat de rijder ziet hoor. Je ziet achteraf op 't scherm veel dingen die je onderweg niet hebt gezien, omdat je geconcentreerd bent op het parcour en niet alles er rond
Gebruikersavatar
Firefly
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: di 28 dec 2004 23:08
Rijdt met: Votec Tox, Yeti AS-R 575, Specialized Allez comp,Cube Elite HPC, Kawasaki ZX-6 & -7R

Bericht door Firefly »

http://www.pinkbike.com/photo/1153181/
http://www.pinkbike.com/photo/1153180/
http://www.pinkbike.com/photo/1153179/

Kwaliteit is ni optimaal, zijn foto's getrokken van foto's op mijn pc scherm. Anders moest ik ervoor betalen via een of andere franse fotograaf zijne site, ja duh :roll:
Gebruikersavatar
fredo
Mountainbiker
Berichten: 414
Lid geworden op: vr 19 aug 2005 22:41
Rijdt met: Orbea Rallon, Schwarzrot Bass B

Bericht door fredo »

Firefly schreef:..... Anders moest ik ervoor betalen via een of andere franse fotograaf zijne site, ja duh :roll:

hahaha, da suckt :lol: kunt ge eiglijk nie gewoon 'print screen' indrukken? da zal in elk geval betere kwaliteit geven.
Gebruikersavatar
Firefly
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: di 28 dec 2004 23:08
Rijdt met: Votec Tox, Yeti AS-R 575, Specialized Allez comp,Cube Elite HPC, Kawasaki ZX-6 & -7R

Bericht door Firefly »

fredo schreef: hahaha, da suckt :lol: kunt ge eiglijk nie gewoon 'print screen' indrukken? da zal in elk geval betere kwaliteit geven.
Nee, da was het net, ge kon de foto's bekijken maar verder konde niks aanvangen zonder te betalen (via creditcard, da heb ik ni eens #-o )
Maar 'k heb andere schoon foto's van ginder (gekocht) in nen album plakken dus daarom da ik deze ook echt ni ga bijkopen.
Gebruikersavatar
D 2 Tha V
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 19:28
Rijdt met: 2 danger Dual Slalom
Contacteer:

Bericht door D 2 Tha V »

Afbeelding
Gebruikersavatar
StOoPkEn
Mountainbiker
Berichten: 336
Lid geworden op: vr 08 sep 2006 23:38

Bericht door StOoPkEn »

D 2 Tha V zijn pic:

Afbeelding

Grtz
Gebruikersavatar
fredo
Mountainbiker
Berichten: 414
Lid geworden op: vr 19 aug 2005 22:41
Rijdt met: Orbea Rallon, Schwarzrot Bass B

Bericht door fredo »

Firefly schreef:
fredo schreef: hahaha, da suckt :lol: kunt ge eiglijk nie gewoon 'print screen' indrukken? da zal in elk geval betere kwaliteit geven.
Nee, da was het net, ge kon de foto's bekijken maar verder konde niks aanvangen zonder te betalen (via creditcard, da heb ik ni eens #-o )
Maar 'k heb andere schoon foto's van ginder (gekocht) in nen album plakken dus daarom da ik deze ook echt ni ga bijkopen.
ik bedoel echt print screen toets, dus nie rechtermuistoets afbeelding opslaan als... da werkt toch altijd?
Gebruikersavatar
D 2 Tha V
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 19:28
Rijdt met: 2 danger Dual Slalom
Contacteer:

Bericht door D 2 Tha V »

thx om myn foto er tegoe op te zetten Stoopken :-D
Gebruikersavatar
D 2 Tha V
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 19:28
Rijdt met: 2 danger Dual Slalom
Contacteer:

Bericht door D 2 Tha V »

no hander op laatste tafelberg @ Six cross track in winterberg ( de laatste dagen van die fiets :-D )
Afbeelding
@ slopstyle track in winterberg
Afbeelding
Gebruikersavatar
StOoPkEn
Mountainbiker
Berichten: 336
Lid geworden op: vr 08 sep 2006 23:38

Bericht door StOoPkEn »

@ D 2 Tha V nice pics 8)
Grtz
Plaats reactie