winterberg anyone?

Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DeJean
Mountainbiker
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 16:47
Contacteer:

winterberg anyone?

Bericht door DeJean »

Ik ga morgen met wa volk naar winterberg.
Nog mensen?
Ik zal te herkennen zijn aan een spoor jupiler achter me, een blauwe helm en grijze velo
kogelvis
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: di 04 jan 2005 09:34

Bericht door kogelvis »

sorry maar heb afgesproken in namen

volgende keer zeker wel
Gebruikersavatar
DeJean
Mountainbiker
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 16:47
Contacteer:

Bericht door DeJean »

De nieuwe 6cross is nog te zacht op op door te gaan maar hij ROCKT wel!
kogelvis
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: di 04 jan 2005 09:34

Bericht door kogelvis »

hoe is dat bikepark over 't algemeen?
Gebruikersavatar
DeJean
Mountainbiker
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 16:47
Contacteer:

Bericht door DeJean »

kogelvis schreef:hoe is dat bikepark over 't algemeen?
fun voor een dagje
Den DH is ni echt ne DH, eerder een erg smalle boardercross tussen de bomen. Je kan inhalen maar das wel sketchy. Hij is dan ook maar 900m en heeft geen off cambers, rock gardens, drops of serieuze wortel stukken, Hij is dus vooral sprongetjes en bochten. Leuk om ze in transfer te springen en dus je bocht als springend te nemen. Veel flow. Nadeel: je moet wel ferm inhouden of je zit voorbij de landingen en dan kom je niet goed aan voor de volgende spring.
De Free cross is snel maar eentonig
De 6 cross is nog niet helemaal klaar maar wel mega! begint met een triple en als je dacht da je dan gelanceerd bent heb je t mis. Heel de baan blijft t bijstampen als een gek. grote tafels, moedige dubbels, schuine tafels om in transfer over te gaan, stepdowns....
North Shore is ook wel tof, nie ongelooflijk uitdagend maar t geeft wel de nodige afwisseling.

Alles samen heeft t vrij veel te bieden, maar is t nooit echt WOW, zoals sommige andere bike parks. Maar Willingen is maar een uurtje verder, en de foto's van wat ze daar aan t maken zijn voor de wereldbeker, das wa anders. Vanuit belgie is t goed te bereiken, en de ideale fiets is een goeie stevige fully. Een DH is er eigenlijk al over.
Plaats reactie