mtb gids gezocht Les Gets/Morzine

Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
Plaats reactie
tjolder
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 30 okt 2009 00:49

mtb gids gezocht Les Gets/Morzine

Bericht door tjolder »

Hoi,
Ik zou graag eens onder goeie begeleiding een bikepark ingaan en beter leren downhillen. Ik was graag eens naar Les Gets/Morzine/Champéry geweest, gewoon omdat dat voor mij dichtbij is en heb er al altijd eens willen naartoe gaan. Maar kent iemand daar toevallig een goeie organisatie/goeie mtb-gidsen, die mij met nog 3-4 man op sleeptouw kunnen nemen?
need for speed
Mountainbiker
Berichten: 1082
Lid geworden op: zo 06 feb 2011 15:18
Rijdt met: open 0-10

Re: mtb gids gezocht Les Gets/Morzine

Bericht door need for speed »

beetje verder
http://www.trailaddiction.com/destination_x.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Evil Mogwai
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: do 12 dec 2002 01:44
Rijdt met: Allemaal beestjes!

Re: mtb gids gezocht Les Gets/Morzine

Bericht door Evil Mogwai »

Contacteer misschien alpadventures.com (Nederlandstalig) of alpsmountainbike.com 's.
Met alpadventures het 'passeportes weekend' gedaan en s zondags door alpsmountainbike gegidst.
Zeer tevreden over beiden, maar voor puur DH best s navragen, maar ze zullen je zeker de goeie richting kunnen uitwijzen, als ze je zelf niet kunnen gidsen.
tjolder
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 30 okt 2009 00:49

Re: mtb gids gezocht Les Gets/Morzine

Bericht door tjolder »

merci! Die gast van alpadventures heb ik al ne keer in de winter ontmoet, zal idd eens vragen. En da eerste ziet er ook al nie slecht uit.. :-)
Gebruikersavatar
_alain_
Mountainbiker
Berichten: 5929
Lid geworden op: di 13 mar 2007 20:49
Rijdt met: ¿que?

Re: mtb gids gezocht Les Gets/Morzine

Bericht door _alain_ »

TrailAddiction heeft verschillende groepen en niveau's, ook ideaal als je alleen bent en toch wil rijden.
Je zit er wel tussen voornamelijk Engelsen.
Maar de sfeer is er altijd goed, en je rijdt vanaf 9h00 tot een uur of 4 à 5 in de namiddag,
vorige week waren wij daar ook en hebben een dikke 25.000Hm afgedaald op de ganse week.
Zorg wel voor een fiets die tegen een stootje kan, want je fiets ziet af. Sommige trails zijn nu redelijk bruut aan het worden door het vele rijden, maar dat zijn meestal ook de vetste trails.

Als je DH wil doen moet je maar vragen achter Black8, en als je geschift wil doen dan doe je een combinatie van Black8 in Steep8.
wielersletje
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: vr 24 nov 2006 21:53
Rijdt met: cannondale chase, Specialized 2006 demo8

Re: mtb gids gezocht Les Gets/Morzine

Bericht door wielersletje »

Ik zit er met een hele bende vanaf 8 augustus. Je laat maar iets weten

grtz
Plaats reactie