Bikeparks

Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
Gebruikersavatar
GW
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: di 17 jan 2012 20:53
Rijdt met: fully-enduro-downhill
Contacteer:

Re: Bikeparks

Bericht door GW »

nothing 's impossible schreef:La bresse; niet te ver, voor iedereen toegankelijk!

" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet je toevallig waneer de liften open zijn? Enkel in het weekend? En zouden ze eind september,begin oktober nog open zijn? Ik vind er zeer weinig van terug.
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Re: Bikeparks

Bericht door nothing 's impossible »

Bikepark is maar tot 1 september open denk ik?

http://labresse.labellemontagne.com/ete ... rcuit-vtt/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Re: Bikeparks

Bericht door den wakkere bakker gits »

voor het eerst eens een bikepark bezocht Filthy trails in mechelen.
Camera was vol van eerdere uitstappen in de provence en de ardennen maar toch een leuk filmpje voor onszelf kunnen maken.
Bescheiden weliswaar maar daarom niet minder leuk voor een eerste keer Enjoy :-D :-D " onclick="window.open(this.href);return false; 8)

Camera staat bij mij op de fiets dien dronkaard voor me is wollie hahaha

" onclick="window.open(this.href);return false; Nog eentje van met de oudjes onder de Grysperre's in roeselare aan de hallen.
Gebruikersavatar
BramDR
Mountainbiker
Berichten: 2480
Lid geworden op: za 31 mei 2008 10:12
Rijdt met: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Contacteer:

Re: Bikeparks

Bericht door BramDR »

Tot wanneer is bikepark winterberg open?
Het zal waarschijnlijk wel op de site staan, maar duits is niet mijn sterkste taal..
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Bikeparks

Bericht door BerggeitCasualFietser »

den wakkere bakker gits schreef:voor het eerst eens een bikepark bezocht Filthy trails in mechelen.
Camera was vol van eerdere uitstappen in de provence en de ardennen maar toch een leuk filmpje voor onszelf kunnen maken.
Bescheiden weliswaar maar daarom niet minder leuk voor een eerste keer Enjoy :-D :-D " onclick="window.open(this.href);return false; 8)

Camera staat bij mij op de fiets dien dronkaard voor me is wollie hahaha

" onclick="window.open(this.href);return false; Nog eentje van met de oudjes onder de Grysperre's in roeselare aan de hallen.

Is dat nog open, Filthy? Had gehoord dat dit ging sluiten ofzo?
Wat voor ondergrond is dat daar nu?
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Re: Bikeparks

Bericht door den wakkere bakker gits »

BerggeitCasualFietser schreef:
den wakkere bakker gits schreef:voor het eerst eens een bikepark bezocht Filthy trails in mechelen.
Camera was vol van eerdere uitstappen in de provence en de ardennen maar toch een leuk filmpje voor onszelf kunnen maken.
Bescheiden weliswaar maar daarom niet minder leuk voor een eerste keer Enjoy :-D :-D " onclick="window.open(this.href);return false; 8)

Camera staat bij mij op de fiets dien dronkaard voor me is wollie hahaha

" onclick="window.open(this.href);return false; Nog eentje van met de oudjes onder de Grysperre's in roeselare aan de hallen.

Is dat nog open, Filthy? Had gehoord dat dit ging sluiten ofzo?
Wat voor ondergrond is dat daar nu?
Ze zijn daar nog volop aan het bouwen. Maakt nu deel uit van een recreatie natuurpark.
We hebben 7€50 betaald voor een hele dag.
Is in het bos en de ondergrond is ja mix van terril grind en gewoon bosgrond.
http://www.filthytrails.be/EN/INDEX/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
bosse
Mountainbiker
Berichten: 1704
Lid geworden op: do 19 okt 2006 19:43
Rijdt met: vliegt naar beneden
Contacteer:

Re: Bikeparks

Bericht door bosse »

Ik ben gisteren voor de eerste keer eens naar het bikepark Ferme Libert geweest in Malmedy.
Best wel fijn voor een dagske.

10 euro voor 15x met de lift te gaan.
Ik reed op een DHfiets van een vriend. Dat was wel wat overkill voor ginder. Toch nog veel fun gehad!

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Bikeparks

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Denk dat ik dit heb zien liggen tijdens de Raid...is dit een groot park of eerder steeds hetzelfde deel?
Gebruikersavatar
Mojobiker
Mountainbiker
Berichten: 2189
Lid geworden op: di 31 jul 2007 16:17
Rijdt met: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7
Contacteer:

Re: Bikeparks

Bericht door Mojobiker »

De RDHF passeerde daar ook al eens, we zijn daar toen door een betonnen rioolbuis gereden, denk ik. Knappe jumps by the way. =D>
Gebruikersavatar
bosse
Mountainbiker
Berichten: 1704
Lid geworden op: do 19 okt 2006 19:43
Rijdt met: vliegt naar beneden
Contacteer:

Re: Bikeparks

Bericht door bosse »

heel het park ligt op diezelfde helling. Er is heel veel te zien voor zo'n kleine plaats.
Het mooiste en beste park van België.
Plaats reactie