Indoor MTB

Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Indoor MTB

Bericht door BerggeitCasualFietser »

jokke0066 schreef:Morgen ben ik voor de 4e keer van de partij, je kan je heel goed amuseren op dat parcour. Perfecte oplossing om s'winters te trainen. Wedstrijd rijden zal zeer beperkt blijven. Zelfs met 4 starters kan je al snel in de problemen komen. wat je wel kunt doen is een soort tijdrit organiseren. Bv. elke 10sec iemand laten starten.
dacht maar drie keer :o, ikzelf had me voor allemaal ingeschreven, en morgen toch derde keer dacht ik ;)
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Re: Indoor MTB

Bericht door nothing 's impossible »

Ik ga straks ook eens tot ginder!
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Re: Indoor MTB

Bericht door nothing 's impossible »

Ik heb me daar geamuseerd, je kan redelijk intensief rijden, er zijn redelijk bollende rollercoasters, wat lastigere stukken en ik heb geen echt spectaculaire valpartijen gezien!

En er waren nog wat collega sandmannekes, altijd leuk gezelschap! =D>

" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Indoor MTB

Bericht door BerggeitCasualFietser »

nothing 's impossible schreef:Ik heb me daar geamuseerd, je kan redelijk intensief rijden, er zijn redelijk bollende rollercoasters, wat lastigere stukken en ik heb geen echt spectaculaire valpartijen gezien!

En er waren nog wat collega sandmannekes, altijd leuk gezelschap! =D>

" onclick="window.open(this.href);return false;
voor de laatste keer ook nog eens geweest, was een pak drukker maar nog altijd fun en veel bij leren. Parcours was nu beetje aangepast, eigenlijk gesplitst, dus volop rondjes draaien en afwisseling. Naar het einde toe me gefocust op de banden om die over te geraken, naar het einde toe begon het te lukken, thx to tips van enkele meer ervaren bikers.
Het laatste uur was het helemaal super, toen was er amper volk op de baan.
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Re: Indoor MTB

Bericht door nothing 's impossible »

Die banden, ik heb er de ideale lijn/ versnelling niet in gevonden?
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Indoor MTB

Bericht door patje2 »

Weet iemand of hier in de toekomst nog gereden kan worden? Of is het dan enkel voor quads en motoren? Zou hier ook wel eens willen op rijden.
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Re: Indoor MTB

Bericht door nothing 's impossible »

De komende vrijdagavonden kan er ook gereden worden, we trekken vrijdag met wat sandmannetjes naar ginder!
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Indoor MTB

Bericht door BerggeitCasualFietser »

nothing 's impossible schreef:De komende vrijdagavonden kan er ook gereden worden, we trekken vrijdag met wat sandmannetjes naar ginder!
ik ga normaal de 15e... laat gerust weten wat er allemaal is veranderd als je daar al geweest bent
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Indoor MTB

Bericht door patje2 »

Heb hier gisteren gereden voor de eerste keer en het is toch hard werken. Ben wel overal over/op/af en door kunnen rijden wel niet altijd van de eerste keer is wel heel goed voor de techniek te trainen. Heb voor bepaalde stuken wel eens raad gevraagt en gekregen van andere bikers.
Heb gezien dat er enkele met een kamera reden waar zijn die filmpjes te zien hopelijk sta ik er op terwijl ik rij en niet als ik aan het stuntelen ben
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Re: Indoor MTB

Bericht door nothing 's impossible »

Het heeft even gedruurt eer ik terug wat schwoeng te pakken kreeg, maar het was weer leuk!
Ik kon er al wat meer flow insteken, maar het blijven conditionele rondjes!

We waren er met wat sandmannetjes, en je kan je toch veel permiteren met zo'n fiets :drunk:

De platen die over net voor die dubbele hout beklede bump lagen waren weg, dat was een pak lastiger, verder weinig grote verschillen, een paar putjes meer, een paar putjes minder,...
Plaats reactie