Freeriden en downhillen * Overzicht pg.9 *

Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
Gebruikersavatar
Chase
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: zo 08 mei 2005 21:44
Rijdt met: ene me vitesse en 2 zonder

Bericht door Chase »

StOoPkEn, mooi gedaan op de vorige pagina =D>
Gebruikersavatar
Kamikaze-Ian
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: ma 26 dec 2005 17:36
Rijdt met: Pivot Les SL en Pivot Vault V4
Contacteer:

Bericht door Kamikaze-Ian »

Ja gasten het is zo ver!!
Ik ben dus bijna volledig genezen, goed genoeg om terug tegen de vlakte te gaan! !

Dus dudes, wanneer kan ik jullie de echt kanten van het kluisbos laten zien???
Gebruikersavatar
StOoPkEn
Mountainbiker
Berichten: 336
Lid geworden op: vr 08 sep 2006 23:38

Bericht door StOoPkEn »

Wat mij betreft zo rap mogelijk :-D , ken zelf het Kluisbos een beetje, ben eens benieuwd wat ik nog allemaal kan verwachten :-D
Dan wel mijn camera meepakken, kunnen we wa pics en filmkes maken...
Kunnen mss hier: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=27794 verder afspreken?
Via Msn is ook goed ze, ge ziet maar :wink:
Grtz
Gebruikersavatar
Kamikaze-Ian
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: ma 26 dec 2005 17:36
Rijdt met: Pivot Les SL en Pivot Vault V4
Contacteer:

Bericht door Kamikaze-Ian »

Heb ik dus al gedaan en ik wacht op reacties, ik dacht om da eens ne zaterdagmorgen binnen een week of 2 ??
zondag ga ik meestal een tocht rijden wil ik wel eens opzij schuiven hoor!!
en morgen ga ik eens de parcours verkennnen in den bos, zien hoe die erbij liggen.

En niet te veel filmen he ik ben maar ne beginner he, zou te geestig worden voor wie ernaar kijkt :-D
Gebruikersavatar
StOoPkEn
Mountainbiker
Berichten: 336
Lid geworden op: vr 08 sep 2006 23:38

Crossparcours aan AZ VUB?

Bericht door StOoPkEn »

Hallo,
Is er iemand die het parcours gelegen net naast de E19 ( ring rond Brussel ) kent? - Als je van de E40 komt en je rijdt naar Zaventem dan kom je het tegen aan je rechterkant net voor de afrit AZ VUB - Ik passeer daar bijna dagelijks en toen ik eens in de file stond :evil: heb ik daar eens een parcours gezien, het loopt echt net langs de autosnelweg en gaat serieus op en neer :-D , heb er al met eens quad zien rijden, maar nog niet met een MTB, ziet er mij alleszins de moeite uit, iemand die er al eens gaan rijden is en wa meer info heeft?
Ben van plan er eens naar toe te trekken en wa fotokes te maken, als er iemand zin heeft om mee te gaan, laat maar weten :wink:
Grtz
Gebruikersavatar
fredo
Mountainbiker
Berichten: 414
Lid geworden op: vr 19 aug 2005 22:41
Rijdt met: Orbea Rallon, Schwarzrot Bass B

Re: Crossparcours aan AZ VUB?

Bericht door fredo »

StOoPkEn schreef:Hallo,
Is er iemand die het parcours gelegen net naast de E19 ( ring rond Brussel ) kent? - Als je van de E40 komt en je rijdt naar Zaventem dan kom je het tegen aan je rechterkant net voor de afrit AZ VUB - Ik passeer daar bijna dagelijks en toen ik eens in de file stond :evil: heb ik daar eens een parcours gezien, het loopt echt net langs de autosnelweg en gaat serieus op en neer :-D , heb er al met eens quad zien rijden, maar nog niet met een MTB, ziet er mij alleszins de moeite uit, iemand die er al eens gaan rijden is en wa meer info heeft?
Ben van plan er eens naar toe te trekken en wa fotokes te maken, als er iemand zin heeft om mee te gaan, laat maar weten :wink:
Grtz
k heb ook al ies zitte peizen om der naartoe te gaan. Tis relatief dichtbij en t ziet er wel cool uit. laat maar iet weten als ge rijdt.....
dempy
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 05 dec 2004 00:37

Re: Crossparcours aan AZ VUB?

Bericht door dempy »

fredo schreef:
StOoPkEn schreef:Hallo,
Is er iemand die het parcours gelegen net naast de E19 ( ring rond Brussel ) kent? - Als je van de E40 komt en je rijdt naar Zaventem dan kom je het tegen aan je rechterkant net voor de afrit AZ VUB - Ik passeer daar bijna dagelijks en toen ik eens in de file stond :evil: heb ik daar eens een parcours gezien, het loopt echt net langs de autosnelweg en gaat serieus op en neer :-D , heb er al met eens quad zien rijden, maar nog niet met een MTB, ziet er mij alleszins de moeite uit, iemand die er al eens gaan rijden is en wa meer info heeft?
Ben van plan er eens naar toe te trekken en wa fotokes te maken, als er iemand zin heeft om mee te gaan, laat maar weten :wink:
Grtz
k heb ook al ies zitte peizen om der naartoe te gaan. Tis relatief dichtbij en t ziet er wel cool uit. laat maar iet weten als ge rijdt.....
Ik woon op een kleine 10km van deze plek, dus kom ik er wel zeer vaak met m'n cross country MTB. Helemaal bovenaan heb je enkele dirtjumps en er is zelfs een piepklein stukje nortshore. De afdalingen zijn stijl en meestal voorzien van zeer diepe sporen van jeeps...met de cross country bike is het maar nipt om er zonder kleerscheuren af te raken (de moeilijke hellingen dan hé :lol: ). Net naast deze plek, heb je ook het Laarbeekbos, daar zijn wel enkele afdalingkjes en jumpjes die nog wel fun zijn om te doen.
Gebruikersavatar
mtb arno
Pro
Berichten: 3349
Lid geworden op: di 29 aug 2006 12:39

Bericht door mtb arno »

en je moet ook opletten da ze u ni komebn afkloppen om darna uw fiets te pikken.
het stuk naast de autosnelweg is niet zo interessant met de fiets vind ik, laerbeekbos is interessanter.
kluiscrack
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: do 09 nov 2006 22:02
Rijdt met: http://images3.fotopic.net/?iid=yddzbj& ... quality=70

Kluisbos freeride

Bericht door kluiscrack »

yop, kom es checken in't kluisbos :wink: der is wel nie gigatisch veel mogelijkheid maar naast de op zich al beestige afdalingen :lol: dwars door't bos natuurlijk zijn er zowel rechts al links in da afdaling vanuit de vierschaar parcours gebouwd. Deftige drops :evil: wa jumps en stuff kom neké chequen, ge ziet wel. :roll:

voor een ID wa et een jaar geleden al was...

http://freeridersinhere.skyblog.com

Groeten Sim[/url]
kluiscrack
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: do 09 nov 2006 22:02
Rijdt met: http://images3.fotopic.net/?iid=yddzbj& ... quality=70

kluisbos

Bericht door kluiscrack »

Zeker eens komen kijken in't kluisbos als je wat wil gaan freeriden op ne zondag, der zijn al heel wat mogelijkheden en ze blijven maar groeien!

ga eens de twee kanten van de vierschaar naar beneden :wink: ... gouden tip
Plaats reactie