DAMESMOUNTAINBIKE met REAL PICS

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Gebruikersavatar
MX jorgy
Mountainbiker
Berichten: 976
Lid geworden op: di 01 mei 2007 13:57
Rijdt met: Niner EMD en Niner Air9 Cabon

Bericht door MX jorgy »

Hey Levi,

Zelf heb ik de Nerve WXC 9.0 laten komen, prachtig fietske voor amper 1999 euro.
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Bericht door RigolleM »

Herder Steven schreef:Wow, nu beginnen de Herders zelfs in de Girls Corner te spammen... :P
Ik vraag mij eigenlijk af wat gij hier komt doen, wij zoeken een fiets voor onze madam... Jij komt hier een madam zoeken met een fiets :P
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Bericht door RigolleM »

Herder Steven schreef:Wow, nu beginnen de Herders zelfs in de Girls Corner te spammen... :P
Ik vraag mij eigenlijk af wat gij hier komt doen, wij zoeken een fiets voor onze madam... Jij komt hier een madam zoeken met een fiets :P
Gebruikersavatar
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Berichten: 2896
Lid geworden op: di 02 jan 2007 18:19
Rijdt met: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Contacteer:

Bericht door Steven vd Eynde »

Herder Ronny schreef:
Herder Steven schreef:Wow, nu beginnen de Herders zelfs in de Girls Corner te spammen... :P
Ik vraag mij eigenlijk af wat gij hier komt doen, wij zoeken een fiets voor onze madam... Jij komt hier een madam zoeken met een fiets :P
Had daarvoor misschien beter een ander account aangemaakt... Nu hebben ze mn truuken al door... #-o :-)
Gebruikersavatar
KDN
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: vr 27 jul 2007 22:34
Rijdt met: Specialized Stumpjumper FSR Expert Carbon + Specialized Tarmac PRO koersfiets

Bericht door KDN »

Mijn vrouw heeft de Cube Access WLS Pro en is hier heel tevreden over.
Met korting af hebben we hem +/- 1000€ betaald.
Ze was eerst ook niet te vinden voor de bruine kleur. De kleur valt in het echt heel goed mee. Zij noemt hem nu 'mijn chocolaatje' :-D
Gebruikersavatar
JorNv
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: ma 16 jul 2007 21:19
Rijdt met: Cube AMS pro, Merida 0.9, GT zaskar niner carbon

Bericht door JorNv »

Eerst wou men vrouwke hare "kakfiets" ook niet en was ze kwaad op wat ik voor haar gekozen had...

Toen we hem gingen afhalen was ze op slag verliefd en nu mag ik er zelfs niet meer aankomen...

Het bruin is zeer mooi in het echt, vooral in combinatie met het schitterend leuk zadel dat erop staat.
Gebruikersavatar
herder levi
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: do 17 feb 2005 22:11
Rijdt met: Trek EX 9.5

Bericht door herder levi »

Voila,de Canyon WXC 6.0 is zopas besteld(witte versie).Hopelijk hoeven we er niet te lang op te wachten want hij is niet onmiddellijk leverbaar.Afwachten dus [-o< [-o<
Gebruikersavatar
herder levi
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: do 17 feb 2005 22:11
Rijdt met: Trek EX 9.5

Bericht door herder levi »

Diedju,de witte versie is niet meer beschikbaar...
maar ,gezien de lichte problemen met haar onderrug heb ik haar toch kunnen overtuigen om een fully aan te schaffen .Het wordt dus den dezen:

http://www.canyon.com/_nl/mountainbikes ... cificaties

In de terra flowered versie...
Laatst gewijzigd door herder levi op zo 15 jun 2008 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Liesss
Test team
Berichten: 82
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 11:01

Bericht door Liesss »

gij weet uw vrouwtje ook te verwennen ! :lol: dat mag mijn vriend mij ook eens kado doen (hint) :bounce:
Alvast véél plezier ermee!!
Gebruikersavatar
Zotte Marre
Mountainbiker
Berichten: 1129
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 13:53
Rijdt met: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Contacteer:

Bericht door Zotte Marre »

Herder Steven schreef:
Herder Ronny schreef:
Herder Steven schreef:Wow, nu beginnen de Herders zelfs in de Girls Corner te spammen... :P
Ik vraag mij eigenlijk af wat gij hier komt doen, wij zoeken een fiets voor onze madam... Jij komt hier een madam zoeken met een fiets :P
Had daarvoor misschien beter een ander account aangemaakt... Nu hebben ze mn truuken al door... #-o :-)
Ik zou toch blijven proberen, Steven. Er zijn trouwens nog wel topics waar ge misschien eens moet in 'koteren'.

Dit bv: http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=33069
Plaats reactie