vriendin zoekt fiets

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Plaats reactie
trotter
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: za 16 jul 2005 19:31
Rijdt met: lapierre x-flow 412, Gary fisher cake dlx-1

vriendin zoekt fiets

Bericht door trotter »

een vriendin van mij zoekt een mtb. We dachten aan een cube. Enkel van die dwaze kleuren. Dat wordt het dus niet. Ze wil er niet op! Zijn er ook ernstige merken zonder al die franjes aan de velo voor een vrouwenmodel. Help!!!!
Gebruikersavatar
herder levi
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: do 17 feb 2005 22:11
Rijdt met: Trek EX 9.5

Re: vriendin zoekt fiets

Bericht door herder levi »

trotter schreef:een vriendin van mij zoekt een mtb. We dachten aan een cube. Enkel van die dwaze kleuren. Dat wordt het dus niet. Ze wil er niet op! Zijn er ook ernstige merken zonder al die franjes aan de velo voor een vrouwenmodel. Help!!!!
Ik weet niet wat haar budget is maar kijk eens bij www.trekbikes.com en klik bij dames.Daar vind je toch een paar modelletjes zonder al te dwaze kleuren.Succes!!
angelke
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 23 sep 2007 20:51
Rijdt met: Specialized fsr xc

Bericht door angelke »

Het hangt idd van haar budget af, maar bijna alle merken hebbe tegewoordig meer vrouwen fietse..
Zou is gaan zien bij specialized, canyon, scott, moozes ( da zen degene waar ik nu meteen opkom) :lol:
Veel succes
trotter
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: za 16 jul 2005 19:31
Rijdt met: lapierre x-flow 412, Gary fisher cake dlx-1

vrouw zoekt mtb

Bericht door trotter »

+/- 1200 eurokes is het budget.
Gebruikersavatar
Maorten
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: ma 25 jul 2005 15:24
Rijdt met: Specialized Stumpjumper M4

Bericht door Maorten »

specialized maakt er toch reclame mee dat ze ook aan de vrouwtjes denken en een speciale lijn voor de dames hebbe
Dame blanche
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 18 feb 2007 21:06
Rijdt met: Sensa Pordoi

Bericht door Dame blanche »

ik heb een goede mtb van TREK, 6500 WSD. Een vrouwenmodel dat niet roos/blauw is of een ander flashy kleurke heeft. Heeft minder gekost dan 1200 euro en ben er heel tevreden van.
(PS: het is een zwarte)
Gebruikersavatar
Wekker
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 21 sep 2007 14:38
Rijdt met: Merida XC Mission Comp - Mavic Cross Ride - Hayes El Camino
Contacteer:

Bericht door Wekker »

Mijn vrouwtje rijdt met een Kona Lisa DS, perfecte geometrie voor haar.
KLeur blauw-wit, niet te opvallend !
Ze is er niet af te krijgen =D>
Heeft sinds mei er al meer dan 1000 km opstaan :lol:
zotte mol
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 22:04
Rijdt met: merida

Bericht door zotte mol »

Maorten schreef:specialized maakt er toch reclame mee dat ze ook aan de vrouwtjes denken en een speciale lijn voor de dames hebbe
onder de rubriek " te koop" staat ondertussen mijn specialized-vrouwenkader te koop, efkes kijken...
eventueel overeenkomst mogelijk tot aankoop van de volledige fiets.
Genius
Mountainbiker
Berichten: 900
Lid geworden op: za 06 mar 2004 18:28
Contacteer:

Bericht door Genius »

En waarom is een gewone kader niet goed? Denkt ge nu echt dat alle vrouwlijke bikesters op "vrouwenbikes" gaan rijden? Een gewone bike is evengoed voor een vrouw hoor...
Kijk gewoon al maar eens naar de echte bike vrouwen, ik denk niet dat er daar veel op een specifiek vrouwenmodelleke rijden..
Old Skool
Mountainbiker
Berichten: 541
Lid geworden op: di 19 jun 2007 13:51
Rijdt met: Geconverteerde oude citybike (RIP) / Speci Rockhopper Disc / Salsa El Mariachi (29'er rigid mudbike)

Bericht door Old Skool »

scott heeft ook damesmodellen


Het lief van mijn broer heeft een koopje gevonden nadat hij hier op het forum een vraagje bij te koop gezocht had geplaatst. Mss een idee
Plaats reactie