Forumoverzicht All about MTB Girls Corner zullen de dames netzo veel prijzen geld krijgen als de heren

zullen de dames netzo veel prijzen geld krijgen als de heren

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

vindt jij dat vrouwen net zo veel prijzen geld moeten krijgen als de heren

Totaal aantal stemmen : 0

FantaDHrider Avatar gebruiker
Mountainbiker

wie vindt dat vrouwen in mtb wedstrijden net zo veel prijzengeld mogen krijgen als de heren zodat het eerlijk blijft,hoe kan dat toch dat de heren altijd meer prijzen geld krijgen dan de dames :-?

Bericht ma 05 feb 2007 21:41
absalon Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

ik vind van niet, zij moeten namelijk zolang niet rijden

Bericht ma 05 feb 2007 22:04
Hubertje Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: in de maak..

ja, maar dan moeten ze ook maar dezelfde afstand rijden :lol:

Bericht di 06 feb 2007 08:53
jonathan Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700
bvb strandrace, allebei zelfde afstand,
1e mannen 1000euro
1e vrouwen 100euro
is toch een groot verschil é
maar in verhouding klopt het wel é
er rijden veel meer mannen dan vrouwen

Bericht di 06 feb 2007 16:01
kenny Avatar gebruiker
Mountainbiker

Ja, want ik zie liever de vrouwen rijden dan de mannen :-D (nee serieus, ik heb de indruk dat de vrouwen bij momenten iets meer gebeten zijn en de mannen nogal de neiging hebben zich tevreden te stellen met de positie die ze hebben)

Bericht do 15 feb 2007 19:57
raketwomanFIE Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: SPECIALIZED fsr xc pro disc woman

een vrouw moet evenveel trainen hoor!

mss moeten ze inderdaad evenveel verdienen ze heben zelfs nog meer ongemakjes (-;

Bericht do 15 feb 2007 21:57
van_hoof Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized Epic, Trek 8500

oké maar er doen wel een pak meer mannen mee aan wedstrijden dan vrouwen.

Bericht do 15 feb 2007 22:58
easyrider Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cube reaction
Hoe kan het dat in een tijdperk waarin mannen en vrouwen praktisch evenveel moeten werken EN TRAINEN er nog zo een groot onderscheid gemaakt wordt in het prijzengeld ?

Dat het aantal prijzen kleiner is daar kan ik in komen, meestal is de opkomst van vrouwen ook kleiner, maar aan het grote verschil in bedragen daar mag wel eens een einde aan komen! 1e man 1000 € 1e vrouw 100 € #-o [-X Komaan zeg de hobby , de kosten en de inspanning zijn voor een vrouw toch minstens zo zwaar ! Ze betalen bovendien evenveel inschrijving !

Mijn vriendin is stilletjes begonnen met wat competitief te biken dus ik kan er van mee spreken wat zij er moet voor over hebben !

DUS IK KAN MAAR EEN DING ZEGGEN STOP DE ONZIN. Als er een plaats is waar emancipatie dringend aan de orde is dan is het wel in de wielersport. (iemand toevallig de keiharde dames zien fietsen op het WK-veldrijden).

Keer terug naar Girls Corner