schoenen voor dames

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Gebruikersavatar
Katedv
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 07 aug 2006 23:00
Rijdt met: Red Bull

schoenen voor dames

Bericht door Katedv »

Hey,

Ik ben op zoek naar een MTB schoen voor dames. Heeft er iemand van jullie ervaringen mee. Het zou mijn eerste paar zijn dus graag eentje voor een goede prijs. Ik heb al prijzen gezien van de Sidi schoenen maar vind voor een 1ste paar 120 EUR toch iets te veel. Ik moet immers ook nog de klikpedalen erbij kopen.
Grts
Kate
Gast

Bericht door Gast »

De nieuwe collecties komen er na de beurs aan. Dit betekend dat de overjaarse schoenen tegen solden prijzen de deur uit gaan. Kijk anders eens bij een Decathlon of een andere discounter voor een paar Agu´s ofzo. Om te beginnen zijn deze best goed. Sidi is een vrij prijzig merk t.o.v b.v Shimano, dus daar is ook nog iets te halen. Ik weet niet hoeveel haast e hebt, maar wacht anders nog een maandje en probeer dan wat te forceren bij je LBS.
Gast

Bericht door Gast »

ik zou zeker eens kijken bij de schoenen van specialized
deze hebben schoenen specifiek voro dames
en ik dacht dat die begonnen vanaf 80€
Gebruikersavatar
Katedv
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 07 aug 2006 23:00
Rijdt met: Red Bull

Bericht door Katedv »

Ik heb al een winkel gevonden die specialized verkopen.
De specialized schoenen zagen er idd degelijk uit en nog betaalbaar (83 EUR).
Weet iemand een winkel bij Laarne (Gent) waar ze Shimano schoenen verkopen?
Dan kan ik daar ook eens gaan zien en vergelijken.
Ben deze week al gaan kijken bij Decathlon maar daar vind ik niet echt iets naar mijn zin. De betere modellen zijn daar ook rond de 80 EUR en zijn dan nog geen damesmodel ofwel waren deze niet binnen.
mtb grietje

Bericht door mtb grietje »

Of ga ergens een modelletje passen, en probeer dat in het buitenland via internet te kopen...

Of bij barracuda, ik dacht dat ze daar ook shimano hadden. Specialized hebben ze er zeker.

BTW: damesmodellen zijn vaak iets duurder voor de kwaliteit die ze hebben. Je kan misschien gaan voor een merk van schoenen dat smaller tailleert zoals specialized of sidi (ook goedkopere modellen beschikbaar, hoor...)

succes met de zoektocht!
Gebruikersavatar
davy
Mountainbiker
Berichten: 595
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott spark RC

Bericht door davy »

Katedv schreef: Weet iemand een winkel bij Laarne (Gent) waar ze Shimano schoenen verkopen?
Waarom gaat ge niet ne keer bij Van Eyck in Aalst kijken?

Daar vind ge zelfs soms kleine modellen (vrouwenvoeten zijn meestal kleiner hé) aan verlaagde prijzen.

Trouwens daar hebben ze sowieso de grootste keuze aan bike-en fiets-schoennen die ik tot nu toe in een winkel gezien heb.

Laat u niet misleiden door mijn avator shimano hebben ze Specialized niet.
Gebruikersavatar
Katedv
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 07 aug 2006 23:00
Rijdt met: Red Bull

Bericht door Katedv »

Ah Davy, u komt ge ook overal tegen hé (alé hier toch op het forum :-D )
Ik ben vorige week bij Van Eyck langsgeweest. Maar bij de schoenen heb ik op dat moment niet echt stilgestaan. Ms dat ik er dit weekend nog eens langsga. Maar zou ook even naar Sint-Amandsberg willen rijden.
Die Barracuda is dat online-shop of effectieve winkel.
Kwestie van de beurzen, de winkel in Wetteren vertelde dat dit (Specialized) al de nieuwe modellen 2007 zijn.
Alvast bedankt iedereen voor jullie reactie. Uiteraard zijn voor en nadelen van een bepaald merk nog steeds welkom zodat ik iets meer op de hoogte ben.
Gebruikersavatar
davy
Mountainbiker
Berichten: 595
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott spark RC

Bericht door davy »

Katedv schreef:Ah Davy, u komt ge ook overal tegen hé (alé hier toch op het forum :-D )
Precies wel ja ik zag het pas toen ik terug ging naar het bericht in de andere topic dat het jij was #-o
Katedv schreef: Ik ben vorige week bij Van Eyck langsgeweest. Maar bij de schoenen heb ik op dat moment niet echt stilgestaan..
De keuze is er groot, en met de wintersolden geld op de kledij (en daar zijn schoenen, handschoenen en helmen ook bij bij Vaneyck) 3 halen 2 betalen dus 3 artikels kopen en slechts 2 betalen.

Maar het is natuurlijk enkel interessant in het geval dat ge zo lang kunt wachten hé.
mtb grietje

Bericht door mtb grietje »

Katedv schreef: Die Barracuda is dat online-shop of effectieve winkel.
Zowel internetshop als effectieve winkel.

zie www.barracuda.be, je vindt op de site zelf ook de openingsuren!
Gebruikersavatar
raketwomanFIE
Mountainbiker
Berichten: 483
Lid geworden op: wo 28 dec 2005 19:11
Rijdt met: SPECIALIZED fsr xc pro disc woman
Contacteer:

Bericht door raketwomanFIE »

als ge ze online besteld koop dan wel een maatje of 2 groter ik heb al 2 maal mogen terug sturen voor een maatje meer(ik heb normaal 40 mountainbikeschoenen 42)
Plaats reactie