Biksters naar Roc azur 2006??

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

ANNEKE schreef:Moooi, prachtig. Ik heb mij enorm geamuseerd. Vrijdag heeft mijne man en 2 vrienden (oa de rode kogel) de marathon gereden en zaterdag was het dan aan mij. Aan de eerste klim moest ik al tevoet erop. Dat was geen ramp want iedereen rond mij ging daar te voet op. Dan volgde een parcours om duimen en vingers af te likken, met klimmen en afdalingen op ruwe ondergrond, poederdroog. Na 13 km platte band. Direct hulp gekregen van een fransman die meerijden om ons aan te moedigen. Na ongeveer 20 km steeds achter het zelfde meisje gereden. Dan kwam er die moeilijke klim eerst op asfalt en dan naar links draaiend op verharde weg, tesamen met haar naast elkaar opgestapt met de aanmoedigingen van het publiek. Bij de laatste afdaling stonden mijn mannen mij op te wachten, die hadden niet verwacht dat ik zo vlug ging zijn. Daarna volgde het strand; verdomd is dat moeilijk zeg. De rode kogel heeft dan kop getrokken tot aan de meet. Bij de aankomst hebben ze mijne naam afgeroepen en mijne dag kon niet meer stuk. Twas de mooiste rit van dit jaar. Zondag hebben we ons enorm geamuseerd aan die laatste afdaling. We hadden de Belgische vlag bij en veel rijders gaven hier een reactie op. Absalon wenste ons 'Bon apetit' bij onze pain, vin et boursin.
Simoni heeft daar voor ons een koprol gemaakt. Twas prachtig.
Mijne tijd : 40 km - 03.50.12 - 102 op 115 uitgereden.
Anne
a dat waren jullie met die Belgische vlag .
Waar jullie zaten , dat is eigelijk een rivier die droog staat , kem het 1 keer geweten dat er water stroomde ( paar jaar geleden toen met die zwaare regen val )
Plaats reactie