Forumoverzicht All about MTB Girls Corner hoeveel bikesters telt het forum nu al?

hoeveel bikesters telt het forum nu al?

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht di 22 aug 2006 17:46
bieste Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: BULLS Coperhead 3 27.5"
Sylvie schreef:
Wel euh... dan zal ik nummer 31 zijn. Op de Raid de Hautes Fagnes in Malmédy heb ik zelfs de mannen uit de vrouwen douches moeten jagen ! Bij gebrek aan vrouwen hadden zij nl al de vrouwen douches ingepalmd. Tijd dat we er iets aan doen !

Met méér vrouwen biken? Zodat de vrouwendouches ook steeds bezet zijn. Dit is een probleem dat zich wel meer stelt. In sommige locaties zijn maar een paar doucheruimtes beschikbaar. Als er maar drie zijn, waarvan één voor de dames die dan nog niet gebruikt wordt. Dan resten er nog 2 voor die heren die met een paar honderd moeten aanschuiven en dan zijn er wel eens een paar die dan maar de damesdouches inpalmen.

Bericht wo 23 aug 2006 08:31
Belly Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Spark

Bericht wo 23 aug 2006 12:45
Superfan Kerstman

bieste schreef:
Sylvie schreef:
Wel euh... dan zal ik nummer 31 zijn. Op de Raid de Hautes Fagnes in Malmédy heb ik zelfs de mannen uit de vrouwen douches moeten jagen ! Bij gebrek aan vrouwen hadden zij nl al de vrouwen douches ingepalmd. Tijd dat we er iets aan doen !

Met méér vrouwen biken? Zodat de vrouwendouches ook steeds bezet zijn. Dit is een probleem dat zich wel meer stelt. In sommige locaties zijn maar een paar doucheruimtes beschikbaar. Als er maar drie zijn, waarvan één voor de dames die dan nog niet gebruikt wordt. Dan resten er nog 2 voor die heren die met een paar honderd moeten aanschuiven en dan zijn er wel eens een paar die dan maar de damesdouches inpalmen.

Misschien dat de mannen moeten leren lezen, als er staat "douches voor dames" dan is dat zo en niet anders. [-X

Dit is een probleem dat zich al jaren stelt, en waar blijkbaar niet echt een oplossing voor bestaat. Alhoewel ik moet zeggen dat er in de 10 jaar dat ik bike toch al héél wat verbetering is hoor =D> . Sommige organisaties doen echt wel hun best. =D>

Bericht wo 23 aug 2006 15:57
Gast

nr 36 ben ik dan zeker? :-D
(ik ben er 15 is er hier soms nog iemand van mijn leeftijd? #-o )
xx

Bericht wo 30 aug 2006 16:56
Natacha Mountainbiker

Mijn bike: Specialized S-Works M5
hier is nummer 37 :-D

Bericht wo 30 aug 2006 18:48
Katedv Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Red Bull
Dan mag je mij als nummer 38 rekenen.

Bericht vr 01 sep 2006 17:14
ANNEKE Mountainbiker

Mijn bike: Merida 96
In Houffalize de mannen ook uit de douche gejaagt tesamen met mijn vriendin ttz ze mochten wel eerst verder douchen en dan rap verdwijnen. Dus ik ben nr 39

Bericht di 12 sep 2006 11:39
Ine Mountainbiker

Mijn bike: Flanders FXT
Nummer 40 is gearriveerd :d

Bericht vr 15 sep 2006 00:04
minicat Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Catnondale Rush Carbon Team - Catnondale f2000sl - Catnyon WRX - Giant Freerider
1ste post... net iets meer dan 8000ste geregistreerde... de 41ste girl die jullie lijstje vervoegt... en vreselijk benieuwd om nog meer over het biken te weten te komen... :wink:

Bericht di 19 sep 2006 18:56
Belle Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: cube ltd race 2008 blauw/wit
Nr 42 uit St Jan Ter Biezen (Watou) West Vlaanderen

Waar is zaterdag de leukste mtb toertocht?? Maldegem, Vichte, Ingelmunster of Eke? Iemand al één van die tochten gefietst? 8)

VorigeVolgende

Keer terug naar Girls Corner